Thema's

Logo Alles over drinken

Vrijdag 1 mei 2026

avatar
Topic gestart door renaldo61
01 mei 2026 88 reacties 1969 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
spirit
01 mei 2026
2 minuten geleden zei Senna34:

Fijn Quinn

ik las dat morgen je tweeling jarig is. We hebben wat gemeen, ik heb ook een tweeling 

Wat leuk. Mijn vriend ook heeft ook een tweeling. 2 meiden.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Senna34
01 mei 2026

Ik ook twee meiden ☺️leuk om te lezen. Ik hoor het niet zo vaak meer 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Quinn
01 mei 2026

De tweeling is hier keurig cisgender verdeeld. Nog naar eigen wens ook.

Nachtpact:

Quinn
Jane
Stormy69
Spirit
Marjolijn
Reacher

avatar
stroumfke
01 mei 2026

Nachtpact:

Quinn
Jane
Stormy69
Spirit
Marjolijn
Reacher

stroumfke

  •  
  •  
avatar
Yvonne
01 mei 2026

Nachtpact:

Quinn
Jane
Stormy69
Spirit
Marjolijn
Reacher
stroumfke
Yvonne 

avatar
stroumfke
01 mei 2026

vandaag 3 dagen thuis na een crisisopname en alweer een fijne dag gehad

veel met mijn poezeke bezig geweest

het gaat alleen maar beter

de huisdr heeft gezegd een revalidatie van 6 weken to 3 maand

avatar
Lika
01 mei 2026

Thuis. En ondanks dat manlief van alles aardigs doet, ben ik ook gelijk chagrijnig. Wc bril vies, vloer vies, hij kan ook bijna niet bewegen van de pijn in zijn rug. En ja, dat is echt heel naar. Vind ik ook. Maar hij heeft altijd iets. En ik wil dat soms niet. Zo. Dat is er maar weer uit. In een volgend leven zou ik niet meer met iemand samen willen wonen. Ik ben er niet goed in.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
01 mei 2026

Tis me eigenlijk ook wat dat ik dit durf op te schrijven. Maar nu ik het toch gedaan heb. Ik kom al zo lang ik me kan herinneren boos thuis. Heel raar. Met man, zonder man. Gaat er niet om. Gaat over mij. Food for thought.

avatar
Yvonne
01 mei 2026

Ach Lika, da's naar... maar hij dóet dus tussendoor nog wel iets in huis... probeer dat dan maar te zien.. 

Mijn mooie moment van vandaag: als ik naar buiten kijk geniet ik van de bomen die in een werkelijk razend tempo vol in het blad komen... 
En ik werd blij van de opmerking van Quinn zijn dag een gouden randje heeft. 
En ja, ook ik las Marjolijk als vrolijk.... 
Mooi, ik duik mijn bed in, later dan ik had gewild. 
morgen volle dag, dochter helpen en oppassen... 

avatar
Yvonne
01 mei 2026
1 minuut geleden zei Lika:

Tis me eigenlijk ook wat dat ik dit durf op te schrijven. Maar nu ik het toch gedaan heb. Ik kom al zo lang ik me kan herinneren boos thuis. Heel raar. Met man, zonder man. Gaat er niet om. Gaat over mij. Food for thought.

Nee hoor, dat mag je best schrijven Lika... misschien komt het boze dan toch door iets anders dan door jouw man.... 
Nu misschien lekker slapen en morgen eens goed kijken of je erachter kunt komen waar die boosheid vandaan komt??? 

En nu Von: opzouten, naar bed... 
Trusten luitjes...tot morgen...

avatar
Kaatjemama
01 mei 2026

Nachtpact:

Quinn
Jane
Stormy69
Spirit
Marjolijn
Reacher
stroumfke
Yvonne 
kaatje 🌺😅

avatar
Kaatjemama
01 mei 2026
24 minuten geleden zei Marjolijn:

Mooi @Kaatjemama. Dit gaat jou lukken. Ik vind jou heel dapper. Slaap lekker 

Dank je vindt het wel lastig 😰 hoor maar idd dit gaat me lukken 

avatar
Kaatjemama
01 mei 2026

O vergeet het leuke van de dag door te geven.

we zitten op een park in de Veluwe 

me nichtje was zo lief om ons huisje te boeken maar helaas niet helemaal  goed gelukt 😜🤣🤣🤣

onmogelijk moet ik in dit bed slapen 😴 

IMG_7411.jpeg


Like 2
2 anderen reageerden hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.