Zaterdag 2 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Hmmm ik? Nah.. dat was alleen om te kijken of jij aan het opletten was@lady jane. En mompelmompel 🫥
Nachtpact:
Quinn
Lika
Marjolijn
kaatje 🌺
Jane
Reacher
Zit hier op het vakantiepark tussen me zingende drinkende familie en vrienden. Heb me radel 0.0 gaat wel oké Wilde ook niet als enige thuis blijven
maar het harde praten pfff
men piekeren over problemen thuis is erg aanwezig helaas.
nachtpackt erg fijn voor vanavond
Goede ding van vandaag
me nichtje is vandaag verloofd 😍
Nou zit er nog een muis in de slaapkamer ergens een gat in te vreten. Ik kan er ff niet mee zitten nu. 🙄 Het nadeel van met balkondeur open slapen.
Nachtpact:
Quinn
Lika
Marjolijn
kaatje 🌺
Jane
Reacher
Maja
10 uur geleden zei Lika:+1
Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe.
Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook.
Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald.
Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤
8 uur geleden zei Marjolijn:Goed zeg. ,hoe je het doet. En morgen sta jij in elk geval fris en fruitig op. Complimenten!
Dank je vindt het wel heel lastig maar goed vooral toe ze de champagne open maakte voor de verloving te vieren.
nu wakker en blij dat me weer dag gelukt is.
4 uur geleden zei bumperjim:Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook.
Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald.
Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤
Herkenbaar hoor. Ik moet vast ook niet helemaal in orde zijn in de bovenkamer. Mijn bui kan ook zomaar overslaan in misaire. Ik moet er maar mee dealen dat ik zo ben. Voel me momenteel net als het weer 🙃
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.