Thema's

Logo Alles over drinken

Zaterdag 2 mei 2026

avatar
Topic gestart door MaryArt
02 mei 2026 57 reacties 1363 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Reacher
02 mei 2026

Hmmm ik? Nah.. dat was alleen om te kijken of jij aan het opletten was@lady jane. En mompelmompel 🫥

Nachtpact:

Quinn  
Lika  
Marjolijn
kaatje 🌺
Jane  

Reacher 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
02 mei 2026

Zit hier op het vakantiepark tussen me zingende drinkende familie en vrienden. Heb me radel 0.0 gaat wel  oké Wilde ook niet als enige  thuis blijven 

maar het harde praten pfff 

men piekeren over problemen thuis is erg aanwezig helaas.

nachtpackt erg fijn voor vanavond 

Goede ding van vandaag

me nichtje is vandaag verloofd 😍


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
02 mei 2026

Nou zit er nog een muis in de slaapkamer ergens een gat in te vreten. Ik kan er ff niet mee zitten nu. 🙄 Het nadeel van met balkondeur open slapen. 

avatar
Maja
02 mei 2026

Nachtpact:

Quinn  
Lika  
Marjolijn
kaatje 🌺
Jane  

Reacher 
Maja

avatar
bumperjim
03 mei 2026
10 uur geleden zei Lika:

+1

Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe.

Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook.

Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald.

Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
03 mei 2026
8 uur geleden zei Marjolijn:

Goed zeg. ,hoe je het doet. En morgen sta jij in elk geval fris en fruitig op. Complimenten!

Dank  je vindt het wel heel lastig maar goed  vooral toe ze de champagne open maakte voor de verloving te vieren.

nu wakker en blij dat me weer dag gelukt is.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
03 mei 2026
4 uur geleden zei bumperjim:

Verkeerde moleculen gemaakt in de kop. Ergens halverwege de middag begon het bij mij en dan stopt het niet meer. Geen enkele andere diersoort kan zichzelf zo in de weg zitten. Het is zo kansloos, en evolutionair gezien slaat het nergens op, maar het is te laat: ik heb al twee kinderen dus het wordt nog ongehinderd doorgegeven ook.

Misschien heb ik ook wel een ADD borderline autisme toestand waardoor dit af en toe zo verloopt. Misschien is mn prefrontale cortex nooit goed ingedaald.

Of misschien krijg ik hersenverweking doordat ik teveel mn tijd zit te vergallen op de schermpjes 🫤

Herkenbaar hoor. Ik moet vast ook niet helemaal in orde zijn in de bovenkamer. Mijn bui kan ook zomaar overslaan in misaire. Ik moet er maar mee dealen dat ik zo ben. Voel me momenteel net als het weer 🙃

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.