Bevrijdingsdag 5 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
@bumperjimlekker gegeten? Gefeliciteerd!
Ik mis mijn vakantie van vorige week. Wat was het leuk!!
Vandaag gesolliciteerd. Naar de soort baan die ik vroeger had. We gaan het zien.
Mooi moment vandaag: vriendin appte. Lekker samen koffie gedronken.
9 minuten geleden zei Lika:@bumperjimlekker gegeten? Gefeliciteerd!
Komt donderdag. Want vrijdag is hier bevrijdingsdag dus donderdagavond lekker uit.
We hadden ook een feest kunnen geven met 200 genodigden maar dat is zoooo niet ons ding 😜
Nachtpact:
Quinn
Jane
Reacher ⚗️
kaatje🌺
@Marjolijn, jhe maakt heel veel vage toespelingen
hebt heel wat postings weggehaald weer
wat kunnen we wel doen voor je hier?
Bedankt voor je vertrouwen in hier.
En ja, nuchter kun je dit aan Marjolijn.
Dus dat helpen we graag zo houden.
Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het forum kan zijn.
heel veel sterkte voorlopig, en maak je geen zorgen om
al een steun te kunnen zijn, voorlopig is krijgen even belangrijker lijkt me.
@Amalia Die hongaarse vlag was speciaal voor @Smaragdie bedoeld! 🤣
Nee hoor, ik had het gewoon niet goed gezien. Nu ik het weet zie ik het nog bijna niet, behalve in jou uitvergroting.
9 uur geleden zei Marjolijn:Nachtpact:
Quinn
Jane
Reacher ⚗️
kaatje🌺marjolijn
@Kaatjemama Je had mij eraf gegooid. Dus mezelf maar weer opnieuw erbij gezet.wel nu dus andere volgorde.maar dat geeft niet. Juist nu heb ik het hard nodig. Nare dag gehad.
Maar wel nu even afleiding gevonden met het bevrijdingsconcert.
Sorry niet gezien
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.