Thema's

Logo Alles over drinken

Woensdag 6 Mei 2026

avatar
Topic gestart door renaldo61
06 mei 2026 40 reacties 1098 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
renaldo61
06 mei 2026

Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
MaryArt
06 mei 2026

Dagpact:
MaryArt

 

Goeiemorgen allemaal!

avatar
lady jane
06 mei 2026

goeiempooiemorgen frummers

avatar
Kaatjemama
06 mei 2026

Dagpact:
MaryArt

Marjolijn
kaatje 🌺

 

goedenmorgen allemaal ☀️

avatar
Quinn
06 mei 2026

Dagpact:
MaryArt

Marjolijn
kaatje 🌺
Q

avatar
Yana
06 mei 2026
5 uur geleden zei renaldo61:

Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste. 

Slecht slapen is vreselijk. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je moeite hebt met in slaap vallen kan ik yoga nidra aanraden. Installeer bijvoorbeeld de gratis app insight timer, telefoon naast je bed met een begeleide yoga Nidra (lichaamsscan) in het Engels of Nederlands en dan lekker in slaap vallen, je hoeft je telefoon niet uit te zetten, er komen geen reclames.

avatar
Fonny
06 mei 2026
2 uur geleden zei Quinn:

Dagpact:
MaryArt

Marjolijn
kaatje 🌺
Q

Fonny🌞

 

avatar
bumperjim
06 mei 2026

Als in slaap vallen persé moet lukken, dan lukt het niet 😁

avatar
spirit
06 mei 2026

Goedenmorgen allemaal en fijne dag! Hier een maandaggevoel. Toch vreemd zo'n vrije 5 mei. Wel heel veel kunnen doen gisteren. De tuin is brandschoon. @renaldo61, heb dit dus ook gehad.. Dat slechte slapen en geen benzo's krijgen vanwege verslavingsgevoeligheid. Het is een lange strijd geweest. Uiteindelijk wel wat gekregen om te slapen. Het komt gewoon door je verslavingsgevoeligheid dat je die niet krijgt. De huisarts heeft uiteindelijk mondjesmaat oxazepam voorgeschreven. De ene arts is de andere ook niet. Bij een verslavingsarts krijg je ze sowieso niet. Succes ermee. Weet wat het is helaas.

avatar
spirit
06 mei 2026
13 minuten geleden zei Marjolijn:

Ik ben mijn hele leven al een slechte slaper, maar ik wil naast de vele en noodzakelijke medicijnen zeker geen slaapmedicatie. Daarom ben ik erg blij met de meditatie app. Erg plezierig. Veel soorten meditatie, waarvan de yoga nidra meditaties wel het meest krachtig zijn. 

Welke meditatie app heb jij Marjolijn?

avatar
spirit
06 mei 2026
37 minuten geleden zei Marjolijn:

Meditation moments 

Bedankt. Ga het ook eens proberen.

avatar
Quinn
06 mei 2026

Vanmiddag een tamelijk heftig gesprek met de psych over zelfacceptatie. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat een issue was voor me. 

avatar
bumperjim
06 mei 2026

Accepteren dat zelfacceptatie een issue voor je is 🤪👍🏻👍🏻👍🏻

avatar
Quinn
06 mei 2026

Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.

Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.

avatar
Kaatjemama
06 mei 2026

Hier kip  teyiyaki groente rijst 

avatar
Quinn
06 mei 2026

Wat stop je in de paprika @Marjolijn?

Weer wat opgeknapt @Kaatjemama?

avatar
Kaatjemama
06 mei 2026

Niet echt @Quinnzon naar gevoel in me buik/misselijk morgen ook naar de bedrijfsarts heel end rijden vindt niet fijn.heb enorme angst in de auto op auto wegen /snelwegen. Zit gewoon zoveel in me hoofd.

avatar
Quinn
06 mei 2026

Dat is vervelend @Kaatjemama. Rijangst? En tegelijkertijd nerveus voor de bedrijfsarts? 

avatar
Kaatjemama
06 mei 2026

Ja  zo angstig dan zweet breekt me uit. Helaas is openbaar vervoer geen optie morgen het is balen blij als ik morgen terug ben.lief dat je het vraagt 

avatar
Quinn
06 mei 2026

Hmm, angst is *. Maar morgen om deze tijd is het geweest 🌷


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
06 mei 2026

Sterkte @Kaatjemama:rose:

avatar
Kaatjemama
06 mei 2026

Nou was eerst bang omdat ik me nu weer laaste tijd goed voelde dat dat verkeerd zou overkomen bij de bedrijfsarts 

maar de andere kant is weer om het hoekje komen zetten.

maak me gewoon dan veel te druk om alles blijft maar  negatief malen in me hoofd.

morgen om deze tijd idd dan ben ik al geweest 😊

avatar
Rosee
06 mei 2026
1 uur geleden zei Quinn:

Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.

Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.

Ik heb net een hele vieze soep gegeten. Zelfgemaakte courgette preisoep. Is altijd lekker, maar had er nu een blikje chilibonen en kaas doorheen gedaan. Zat een niet lekker smaakje aan. Blij dat t op is.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
06 mei 2026

Positief iets van vandaag: Ik heb mijn soep op!

avatar
Quinn
06 mei 2026

@Rosee dat moet haast wel aan de courgette hebben gelegen. Of misschien aan de prei. De kaas kan onmogelijk verkeerd zijn.


Like 2
2 anderen reageerden hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.