Woensdag 6 Mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste.
Dagpact:
MaryArt
Goeiemorgen allemaal!
goeiempooiemorgen frummers
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
goedenmorgen allemaal ☀️
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q
5 uur geleden zei renaldo61:Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste.
Slecht slapen is vreselijk. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je moeite hebt met in slaap vallen kan ik yoga nidra aanraden. Installeer bijvoorbeeld de gratis app insight timer, telefoon naast je bed met een begeleide yoga Nidra (lichaamsscan) in het Engels of Nederlands en dan lekker in slaap vallen, je hoeft je telefoon niet uit te zetten, er komen geen reclames.
2 uur geleden zei Quinn:Dagpact:
MaryArtMarjolijn
kaatje 🌺
QFonny🌞
Als in slaap vallen persé moet lukken, dan lukt het niet 😁
Goedenmorgen allemaal en fijne dag! Hier een maandaggevoel. Toch vreemd zo'n vrije 5 mei. Wel heel veel kunnen doen gisteren. De tuin is brandschoon. @renaldo61, heb dit dus ook gehad.. Dat slechte slapen en geen benzo's krijgen vanwege verslavingsgevoeligheid. Het is een lange strijd geweest. Uiteindelijk wel wat gekregen om te slapen. Het komt gewoon door je verslavingsgevoeligheid dat je die niet krijgt. De huisarts heeft uiteindelijk mondjesmaat oxazepam voorgeschreven. De ene arts is de andere ook niet. Bij een verslavingsarts krijg je ze sowieso niet. Succes ermee. Weet wat het is helaas.
13 minuten geleden zei Marjolijn:Ik ben mijn hele leven al een slechte slaper, maar ik wil naast de vele en noodzakelijke medicijnen zeker geen slaapmedicatie. Daarom ben ik erg blij met de meditatie app. Erg plezierig. Veel soorten meditatie, waarvan de yoga nidra meditaties wel het meest krachtig zijn.
Welke meditatie app heb jij Marjolijn?
37 minuten geleden zei Marjolijn:Meditation moments
Bedankt. Ga het ook eens proberen.
Vanmiddag een tamelijk heftig gesprek met de psych over zelfacceptatie. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat een issue was voor me.
Accepteren dat zelfacceptatie een issue voor je is 🤪👍🏻👍🏻👍🏻
Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.
Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.
Hier kip teyiyaki groente rijst
Wat stop je in de paprika @Marjolijn?
Weer wat opgeknapt @Kaatjemama?
Niet echt @Quinnzon naar gevoel in me buik/misselijk morgen ook naar de bedrijfsarts heel end rijden vindt niet fijn.heb enorme angst in de auto op auto wegen /snelwegen. Zit gewoon zoveel in me hoofd.
Dat is vervelend @Kaatjemama. Rijangst? En tegelijkertijd nerveus voor de bedrijfsarts?
Ja zo angstig dan zweet breekt me uit. Helaas is openbaar vervoer geen optie morgen het is balen blij als ik morgen terug ben.lief dat je het vraagt
Hmm, angst is *. Maar morgen om deze tijd is het geweest 🌷
Sterkte @Kaatjemama.
Nou was eerst bang omdat ik me nu weer laaste tijd goed voelde dat dat verkeerd zou overkomen bij de bedrijfsarts
maar de andere kant is weer om het hoekje komen zetten.
maak me gewoon dan veel te druk om alles blijft maar negatief malen in me hoofd.
morgen om deze tijd idd dan ben ik al geweest 😊
1 uur geleden zei Quinn:Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.
Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.
Ik heb net een hele vieze soep gegeten. Zelfgemaakte courgette preisoep. Is altijd lekker, maar had er nu een blikje chilibonen en kaas doorheen gedaan. Zat een niet lekker smaakje aan. Blij dat t op is.
Positief iets van vandaag: Ik heb mijn soep op!
@Rosee dat moet haast wel aan de courgette hebben gelegen. Of misschien aan de prei. De kaas kan onmogelijk verkeerd zijn.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.