Donderdag 7 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Volgens mij doe je alle goede dingen zoals meditatie etc. om positief te blijven. Dus als jij negatief bent dan is volgens mij heel erg.
Ik voel met je mee.
Nachtpact
Reacher
Leuke dingen
Samen een appel gegeten
Twee katten op schoot
Leuke dingen? Op weg naar buiten. Dat wat Reacher zegt. Tekenfilms aan het kijken.
Nachtpact
Reacher
Quinn
Hier kom ik nog even voor terug. Je mag er zeker eentje lenen. Ze mogen allemaal graag knuffelen. Maar pas op tijdens je meditatie want ze snorren ontzettend hard.
Trusten Marjolijn 😘
Leuks: met de Stier gegeten. Beetje plannen gemaakt. Ze maakt nu weer plannen. Gaat langzaam goed komen, wordt weer een beetje als vroeger.
morgen weer mointainbiken. Maar das het leuke van morgen. Nu nog even afblijven.
Ik had een dag dat ik me niet okay voelde. Tranen…. Nu had ik gisteren wel alcohol gedronken. Toch het idee dat dat geen goede invloed heeft. Zo.
Leuks van vandaag: nieuwe fiets uitgezocht. Moeder was in goede doen.
Ik ben okay hoor @Marjolijn. Niet geheel alcoholloos momenteel. Wel bewust en binnenkort waarschijnlijk weer geheel zonder. Is uiteindelijk fijner.
Wat fijn @bumperjimdat jij en de stier weer wat plannen hebben gemaakt. Hoe gaat t met jou eigenlijk qua alcohol, drink je nu zo nu en dan of wisselt het? Ik was vandaag in andere stad op leuk terras en kreeg vanuit het niets trek. Zo'n gevoel van: nu heeft het allemaal wel weer lang genoeg geduurd, eentje kan best. Niet aan toegegeven maar blijft apart hoe dat ineens kan opduiken. @Lika drink je momenteel met mate of toch teveel? Als je er iets over kwijt wil natuurlijk.
Oh je antwoordde al op Marjolijn lees ik nu.
Nachtpact
Reacher
Quinn
Jane
Nachtpact
Reacher
Quinn
Jane
IJsvogel
Sinds 1 mei weer helemaal op de 0. Na 4 jaar abstinent vanaf 2017 telkens toch iedere keer weer een poging gedaan om een modus te vinden. Poosje wel drinken, altijd weer te veel en dan weer stoppen. Nu denk ik dat dat ook verslaafd gedrag is, en straks denk ik weer dat het een goed idee is om af en toe iets te drinken. Dus ik meld mij hier weer wat vaker en ga ermee aan het werk. Het houdt niet op, niet vanzelf.....
7 uur geleden zei Rosee:Wat fijn @bumperjimdat jij en de stier weer wat plannen hebben gemaakt. Hoe gaat t met jou eigenlijk qua alcohol, drink je nu zo nu en dan of wisselt het?
Een beetje zoals Lika zeg maar 😐
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.