Vrijdag 8 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Dagpact:
MaryArt
Goeiemorgen allemaal
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
goeiemooiemorgen frummers
te weinig mensen om te volleyen
dus mag ik n dag extra naar de sauna
altijd heerlijke dagen daar.
Helaas weer wakker geworden met gia hoofdpijn heb voorhoofdsholte ontsteking.
straks even lekker lang warm douchen helpt misschien wel beetje.
Straks even naar me moeder heb afgesproken dat ik haar 1 x per week ga helpen in huis zolang ik in de ziektewet wet zit .
Morgen. Onrustige nacht en nu zit ik naar een boterham te kijken. Vanmiddag weer naar huis.
Voor @Yvonne ☕
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q
IJsvogel
Goedemorgen, ik zit naar mijn beeldscherm te staren. Moet hard aan de slag voor studie, maar ik blijf een beetje uitstellen en andere dingen doen.
Herkenbaar @IJsvogel. Chop chop aan de slag!
@Marjolijnkan de huisarts niet bij jou komen? Kun je helemaal niet uit bed?
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q
IJsvogel
renaldo61🐕
Goeiemorgen iedereen
Sterkte @Marjolijn💐
Sterkte @Marjolijn 🤎
Ook sterkte voor jou @Kaatjemama. Lief dat je je moeder gaat helpen in het huishouden.
Hier geen rustig dagje voor mij. Gelukkig gisteren mezelf rustig gehouden zodat ik er vandaag tegenaan kan. Hoorde net dat de broer van mijn vriend vannacht een hartinfarct heeft gehad. Nu is hij al hartpatiënt en heeft een paar jaar geleden een zware hartoperatie gehad. Zo'n operatie waar ze je borstbeen doorzagen. Vind het sneu voor hem. Aan zijn vriendin heeft hij ook niets. Hij was vannacht alleen toen hij dat kreeg. Zelf de ambulance gebeld. Mijn kleindochter komt vanmiddag en blijft tot morgen. Eigenlijk komt het slecht uit, maar Oma heeft moeite met nee zeggen 🤨. We kunnen bij hun ook altijd onze hond kwijt, als we weggaan, dus het gaat over en weer. Mijn vriend weet het nog niet 😚. Die heeft nu hele andere dingen aan zijn hoofd. Het is bovendien geen modelkind. Ach echt een kind van deze tijd. Zonder mobiel zijn ze nergens. Die moet ook altijd mee. Dit keer laat ik het maar zo. Oma heeft geen zin in discussies met een 8 jarig kind vandaag. Ik ga maar eens aan de koffie. We zien wel hoe deze dag gaat lopen. Mijn vriend zal wel overstuur zijn door het slechte nieuws over zijn broer.
Het leuke van vandaag: denk dat dit m wordt. Vanmiddag bed in elkaar zetten en grasmaaien, dat kan er echt niet tegenop leuken.
Bovenop de bult ruikt het zwoel als een meisjeskleedkamer 😁 mei, de mooiste maand.
Sterkte aan iedereen die aan het worstelen is met ziekte en alcohol 💪🏻
Ziet er prachtig uit @bumperjim heerlijk genieten zo in mei
@spiritlekker druk dus wel gezellig haar zo over de vloer
sterke met je zwager
@Marjolijn vindt dat je gezien de omstandigheden best positief bent hoor. Denk ook dat je het beter van je af kan schrijven deze periode misschien wel altijd .
Bij moeders de voortuin gedaan en heb even de wc goed mee gepakt. Volgende week weer wat anders. Best ongemakkelijk soms maar goed zal wel wennen.
Ik ben. Klaar voor vandaag vindt ik tijd voor wat leuks en het is mooi weer stomme kan gewoon niets verzinnen 😓
Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q
IJsvogel
renaldo61🐕
hub
@Marjolijn wat speelt, speelt. Het houdt je bezig, deel het vooral.
Ik ben inmiddels thuis, bij c. Die net zolang heeft gedramd totdat ik heb beloofd pannenkoeken te bakken vanavond. Ik ben te goed voor de wereld.
Mazzel.
@Quinnheerkijk pannenkoeken jaloers wij eten ze te weinig. Ik heb nooit geen zin om ze te maken. Pff oké nu dus trek in pannenkoeken maar we eten gekookte aardappels me spinazie en slavink 🧐
Dit is nu toch echt de wereld op z’n kop hoor. Geen pannenkoeken als lunch maar wel als diner? Met alle beste wil van de wereld, maar dat kan er bij mij dan toch echt niet in.
Okay, even voor het overzicht, hoe ga je om met welk eten.
Pannenkoeken: avondeten.
Appel: tussendoortje.
Zak paprika chips: pure noodzaak.
Vis: uitzetten in zee.
Brinta: ontbijt. Of lunch. Of avondeten. Of alledrie.
Vis helemaal mee eens 🤣🤣
Chips als noodzaak kan ik wel verstaan en kan ook als avondeten. Alleen voor mij dan weliswaar, niet als het met/ voor anderen is.
En soep vindt ik geen avond eten 🙈nu bevindt ik me op glad ijs denk 😅
53 minuten geleden zei Kaatjemama:En soep vindt ik geen avond eten 🙈nu bevindt ik me op glad ijs denk 😅
Een verwende gedachte.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
