Thema's

Logo Alles over drinken

Vrijdag 8 mei 2026

avatar
Topic gestart door MaryArt
08 mei 2026 44 reacties 1011 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
spirit
08 mei 2026
1 uur geleden zei Mormel:

Een verwende gedachte. 

Het ligt eraan wat voor soep. Een dun soepje is een voorgerecht maar maaltijdsoep dat kan je gewoon als avondeten beschouwen.

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026
1 uur geleden zei Mormel:

Een verwende gedachte. 

Klopt 

avatar
lady jane
08 mei 2026

Ik had uiensoep met croutons als lunch. 
Nu zitter er verse frieten in de airfryer en
als ik straks denk dat ik nog iets gezonds moet
dan grill ik er wat puntparika's in. Maar uien zijn
ook groenten.;)

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026

Lekker zeg 😊wij gaan morgen vere frietjes maken nu al zin in 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Quinn
08 mei 2026

Ik had een pannenkoek. Met een halve pot appelmoes. c noemde me een kleuter, maar appelmoes is fruit, simpel. 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Reacher
08 mei 2026

Nachtpact

Reacher

Leuke dingen vandaag

een vriend kwam op bezoek

 

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Quinn
08 mei 2026

Thuis, dat is leuk. Moe.

Nachtpact

Reacher
Quinn 

avatar
lady jane
08 mei 2026

Nachtpact

Reacher
Quinn 
Jane

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026

Nachtpact

Reacher
Quinn 
Jane
kaatje🌺

avatar
Quinn
08 mei 2026

De eerste zak chips is leeg. Kan me geen hap herinneren.

avatar
Quinn
08 mei 2026

Nee, maar misschien wel van de tweede. 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
08 mei 2026

Ik zou het even uitproberen 😜

avatar
Quinn
08 mei 2026

Ben ik mee bezig. Paprika is altijd beter. 

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026
4 minuten geleden zei Quinn:

Ben ik mee bezig. Paprika is altijd beter. 

😂ik ben hier aan de kinder buenos begonnen 😆

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026
5 minuten geleden zei Marjolijn:

Hier even een poosje op voor ik de nacht inga. Even wat afleiding van de tv enzo.  En ik ga volgende week richting 1 hele maand. Dat is fijn! 

Lekker gevoel een maand 👏👏👏🥰

avatar
Kaatjemama
08 mei 2026

Ja het gaat hard ineens durf nu naar een half jaar te kijken 👏🥰


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
08 mei 2026

De Stier had een hyperactieve dag in de badkamer dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep want ik kan helemaal niet goed koken 😁

Rijst uit de rijstkoker, daar kan weinig aan fout (nou ja, 2 dingen: of te veel water erbij, of te weinig). Dan chinese kool met ui roerbakken met wat maggi en een bult gefrituurde knoflook uit een potje. En dan de visfilet die houdbaar was tot vandaag (niet dat wij ons iets van zo'n datum aantrekken zolang hij niet overduidelijk stinkt), in stukjes in een plastic zakje met bloem en aromaatje en dille, goed schudden dat alle stukjes vis helemaal toppie zijn en dan in de pan. Serveren met vissaus en tobasco.

"De vis beter aanbakken de volgende keer" zei de Stier ogenblikkelijk want die geeft nooit zomaar 10 punten voor de moeite. OK Stier en de rest? De rest kan ermee door. Yayy! 🤪


Like 4
4 anderen reageerden hierop
avatar
Rosee
08 mei 2026

Klinkt goed Bumperjim. Ik heb een grote reep chocola op met pistache erin, mmmmm.

avatar
bumperjim
09 mei 2026
7 uur geleden zei Rosee:

Klinkt goed Bumperjim. Ik heb een grote reep chocola op met pistache erin, mmmmm.

Dat had ook gekund wat mij betreft, in plaats van al dat gekook. Een reep of 15.

avatar
Lonster1
09 mei 2026
9 uur geleden zei bumperjim:

dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep

Ben benieuwd hoe dat smaakte.:D


Like 2
2 anderen reageerden hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.