Zaterdag 9 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
7 minuten geleden zei lady jane:Iemand @Yvonne nog gespot?
Nee, al een week niet.
Niks voor haar.
Nee, het is of heel druk, of het internet hapert flink.
Ik dacht loge s. Maar zo lang?
Misschien vanwege meivakantie?
Kan ik me niet voorstellen, ze is altijd zo trouw. Krijg geen fb hier op mn tel.helaas straks thuis even proberen. Misschien iemand anders hier eerder?
Facebook heb ik niet, maar heb gemaild.
Viel mij ook al op dat de ontbijtservice in staking was 😁
Ben niet naar het strand geweest @lady jane
Geen tijd voor, wel naar een losloopgebied hier in de buurt
Gesprek gehad met een oude buurvrouw van wie man pas overleden was
Ja ook hier een beetje bewolkt nu
Goedemiddag frummers.
Even uitpuffen... en weer eens een bakje neerzetten hier.
Ik heb niets bijgelezen de afgelopen dagen, alleen vandaag even doorgekeken... en don't worry, onkruid vergaat niet.
Ik had inderdaad de kleinkinderen te logeren.
Maandag gekomen, gisteravond zijn ze weer opgehaald.
Het was heeeeeel gezellig, maar ja, ben geen 20 meer, dus behoorlijk afgedraakd en aan mijn eindje.
Vandaag boven de boel weer in oorspronkelijke staat teruggebracht, de was gedaan en noem maar op.
Ook weer een lading boodschappen want ik denk dat morgen de hele bubs wel weer langs zal komen.
Goed, ik ben een gezegend mens, dat realiseer ik me dan wel.
Een bakje, dan nog even in de tuin aan de slag.
Ach @bolletje, wat verdrietig... Ja, 18 jaar is een heel heel mooie leeftijd voor een hondekind, maar pffff, sterkte meis.
Hoe gaat het met @Marjolijn, hopelijk toch aan het opknappen nu weer???
@Quinn thuis, fijn. En morgen ga je je zoon zien, best wel weer heel spannend denk ik.
Ik hoop dat het een mooi weerzien zal zijn...
Ja @Rosee, bizar hè, hoe het ene dier als kind wordt behandeld en en andere totaal geen recht op een mooie leven heeft (om het maar even netjes uit te drukken).
Zo, en dan nu de tuin in, eerst even een uurtje nog wat rommelen daar en dan hopelijk nog even genieten van het lekkere weer...
Lieve luitjes, ik ben er weer helemaal hoor.

Joepieieie! @Yvonneke is er weer! 😍
Fijn je weer te zien @Yvonne. We misten je natuurlijk helemaal niet verder, maar, okay, we misten je. Hoop dat je een lekker rustig weekend hebt na al die prettige drukte.
c is aan het koken, dat wil zeggen, hij belt om pizza. Luie mensen hier.
Toch weer kompleter met Yvonne erbij he. Ik heb nog heerlijk en paar uur kunnen lezen, dutten en genieten in het zonnetje aan zee. De aqnhouder wint, of nog beter, mn geduld beloond. Nu weer via omweg op huis aan, maar ik beschouw dit alvast als mn moederdag.
Nachtpact
Reacher
Leuke dingen
Leuke collega op het leuke werk
Yvonne is weer even hier
Nachtpact
Reacher
Quinn
Leuke dingen? De Stad in om te winkelen, grijnzz
Ben je nog geslaagd?
Prima geslaagd. En nog kleren gekocht ook.
1 minuut geleden zei Marjolijn:
Jaaa ze is geweldig, haar septum piercing viel eruit, we hebben de halve middag gezocht naar het bolletje wat het vastzet. Moest ze op een gegeven moment zo hard lachen dat ie uit haar neus vloog. Katten erachteraan. Zij gillen.
Wat haak je?
NACHTPACT
Reacher
Quinn
Marjolijn
Jane
Deze @Marjolijn? By Jove! Dat is me een werk
Kan iemand mij op het nachtpact zettten 😅
please
NACHTPACT
Reacher
Quinn
Marjolijn
Jane
Kaatje
Rustig aan dan @Kaatjemama
Gaat goed hertog 0.0
en een goede band
leuke ding van vandaag is dat ik net een man een mini wijntje in zag schenken hij moet vast rijden. Trots gevoel op me zelf dat gevecht heb ik nu niet
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.