Thema's

Logo Alles over drinken

Maandag 11 mei 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
11 mei 2026 81 reacties 2723 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
11 mei 2026

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen, ik kan er weer even tegenaan. 
Het was gisteren druk, maar gezellig. 
Vandaag weer een drukke dag, en daarna komen er een paar heel rustige weken. 
Tenminste, dat hoop ik. 
Eerst maar even een bakje 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
11 mei 2026

DAGPACT:
Yvonne

avatar
Kaatjemama
11 mei 2026

DAGPACT:
Yvonne

Marjolijn
kaatje🌺

goedenmorgen 

avatar
MaryArt
11 mei 2026

DAGPACT:
Yvonne

Marjolijn
kaatje🌺

MaryArt

 

Goeiemorgen allemaal!

avatar
Yana
11 mei 2026

@Marjolijn, gisterochtend schreef ik, in antwoord op jouw vraag, een heel verhaal waar ik echt mijn best op heb gedaan. Ik heb geeneens een duimpje voor de moeite van je gekregen, dat vind ik stom.

avatar
Musashi
11 mei 2026
16 minuten geleden zei Yana:

 

@Marjolijn, gisterochtend schreef ik, in antwoord op jouw vraag, een heel verhaal waar ik echt mijn best op heb gedaan. Ik heb geeneens een duimpje voor de moeite van je gekregen, dat vind ik stom.

 

Ik vind het mooi en bewonderenswaardig hoe je zo goed en tevens respectvol uiting kan geven aan je ongenoegen. Daar leer ik van! Dankjewel. 🙏


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Yana
11 mei 2026

Fijn @Marjolijn dat je het gelezen hebt, ik hoopte dat jij er iets mee zou kunnen. Ik heb er weleens eerder iets over geschreven maar het lijkt een benadering die niet bij veel mensen aansluit. Voor mij is het dé manier.

avatar
Yana
11 mei 2026

Ik twijfelde wel over m'n woordkeus @Musashi. Vooral het woord 'stom' heb ik tien keer veranderd en toen toch maar gebruikt. Het is lang niet altijd nodig om m'n ongenoegen kenbaar te maken maar ik had vandaag echt geen zin om met die irritatie in mijn buik te blijven zitten, ik heb het al moeilijk genoeg met mezelf.


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
renaldo61
11 mei 2026

DAGPACT:
Yvonne

Marjolijn
kaatje🌺

MaryArt
renaldo61🐕

Slapen lukt weer, nu nog die hoofdpijn

avatar
Musashi
11 mei 2026

Veel sterkte met jezelf vandaag @Yana! ❤️


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yana
11 mei 2026
2 minuten geleden zei Marjolijn:

Ik had er wel in totaal op gereageerd op hoe ik er daarna mee omgegaan ben. Maar ik besef nu dat dat voor jou onbevredigend als antwoord.  Dat spijt mij nogmaals. Was geheel onbedoeld. 

Ik schreef het pas de ochtend ná jouw trekaanval, volgens mij schreef je er na mijn bericht niets meer over. Anyway, laat gaan, je bent totaal niet verplicht om te reageren en dat het mij niet lekker zat is mijn probleem. Sorry dat ik je ermee lastig viel.

avatar
lady jane
11 mei 2026

goeiemooiemorgen frummers:sun:

avatar
Quinn
11 mei 2026

Morgen. Zo groep. Ik heb mezelf even tussen Yvonne en Marjolijn ingewurmd. Hope that's okay.

DAGPACT:
Yvonne
Quinn
Marjolijn
kaatje🌺

MaryArt
renaldo61🐕

avatar
Yana
11 mei 2026
41 minuten geleden zei Marjolijn:

Ik heb er wel op gereageerd in zijn algemeen op meer reacties dat ik koos voor een meditatie en dat dat geholpen had en dat de trek toen met de noorderzonvertrok. . Anyway.. ik zal er in het vervolg meer op letten dat ik op ieder afzonderlijk moet reageren. Voor nu een zo goed mogelijke dag gewenst.

Hou nou op joh, je hebt totaal niet op me gereageerd, probeer nou niet te doen alsof je dat een beetje toch wel gedaan hebt.


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
Yana
11 mei 2026

Wat een idiote discussie dit, ik word moe van mezelf, alsof het ergens over gaat. Ik heb spijt dat ik me uitgesproken heb, zo wordt een kleine irritatie een hele warboel en een nog grotere irritatie. De reacties nu van Marjolijn geven me het gevoel dat ze me het recht op irritatie probeert af te pakken. Ik ben zelfs terug gaan lezen om te zien dat Marjolijn op alle andere mensen die iets schreven wél gereageerd heeft en bij mij niet, boehoe. Wat is het toch soms een gedoe om met mezelf en mensen om te gaan. Ik trek me maar weer terug in m'n eigen hol.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
11 mei 2026

@Yana we zijn net mensen😁 😅😇🌹 

avatar
Yana
11 mei 2026

😁 Kom je ook gezellig in m'n hol @Musashi, misschien even wat tegen elkaar aanzitten en niks zeggen?
❤️


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
11 mei 2026

@Yana en een dikke knuffel dabei. 🫂


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Fonny
11 mei 2026

Groeten van Fonny🌞 uit Mallorca!🌞


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
Quinn
11 mei 2026

@Yana knuffel voor jou, ik ben nog een beetje stil van wat je gisteren aan me schreef.

@Fonny jij ouwe vakantieganger, alweer in de zon. Veel plezier.

Ik gooi het leuks van de dag er alvast in, want ik had net een appje van m'n zoon. M'n jas ligt daar nog en die komt ie komend weekend brengen. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yana
11 mei 2026
28 minuten geleden zei Quinn:

M'n jas ligt daar nog en die komt ie komend weekend brengen. 

Slim van je 🙂


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
11 mei 2026

Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁

En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
11 mei 2026
1 uur geleden zei bumperjim:

Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁

En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫

O das schrikken arme bumper hond gelukkig heb je hem er uit kunnen halen.😱

avatar
Kohtje
11 mei 2026
17 minuten geleden zei Kaatjemama:

O das schrikken arme bumper hond gelukkig heb je hem er uit kunnen halen.😱

Of: O das schrikken arme bumperjim jammer dat je hem er uit hebt moeten halen.😱  

😉

avatar
Kaatjemama
11 mei 2026

Tja het is hoe je het bekijkt ik heb zelf honden en zo blij zijn dat het goed gaat en me niet boeien dat ik daarvoor in het water  zou moeten dus vandaar mijn woord keuze gelukkig is hij oké 

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.