Thema's

Logo Alles over drinken

even een vraagje

avatar
Topic gestart door peggy
20 februari 2011 3 reacties 554 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
peggy
20 februari 2011

Goedeavond allemaal,

Ik lees al een poosje mee op dit forum en zal me nogeens wat uitgebreider
voorstellen.
Maar voor nu heb ik een vraag; ik wil meedoen aan de internetbehandeling
maar dan lees ik vanalles over huisarts en ziektekostenverzekering.
Weet iemand hoe dit zit, ik wil namelijk graag anoniem blijven.

avatar
lady jane
20 februari 2011

Welkom Nirvana,
ik heb m gratis en anoniem gedaan
hoefde niet persé een huisartsenverklaring dus.
Maar heb begrepen dat die mogelijkheid niet meer te vinden is.
Ik denk dat je het beste die vraag via contact, of via de moderator
kunt stellen dan. Succes ermee!

avatar
Josje
21 februari 2011

Hallo Nirvana, de eerste keer dat ik hem deed, een aantal jaren geleden, kon ik het ook nog anoniem doen zonder huisarts in te schakelen. De tweede keer, een jaar geleden, heb ik hem bij verslavingszorg noord in Groningen gedaan, toen kon dat ook niet meer en moest ik werkelijk persoonlijk op intakegesprek komen. Echter, zij hebben toen mijn huisarts op de hoogte gesteld, ik hoefde daar zelf niet heen. Er zijn meerdere verslavingszorginstellingen die internetbehandeling aanbieden, ik weet niet of ze allemaal hetzelfde werken. Het ligt ook aan de hoeveelheid alcohol die je gebruikt. Ik geloof dat Groningen nog wel een anonieme versie heeft, maar daar kwam ik toen niet voor in aanmerking. Zou je even op moeten googelen, succes:present:

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.