even een vraagje
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Goedeavond allemaal,
Ik lees al een poosje mee op dit forum en zal me nogeens wat uitgebreider
voorstellen.
Maar voor nu heb ik een vraag; ik wil meedoen aan de internetbehandeling
maar dan lees ik vanalles over huisarts en ziektekostenverzekering.
Weet iemand hoe dit zit, ik wil namelijk graag anoniem blijven.
Welkom Nirvana,
ik heb m gratis en anoniem gedaan
hoefde niet persé een huisartsenverklaring dus.
Maar heb begrepen dat die mogelijkheid niet meer te vinden is.
Ik denk dat je het beste die vraag via contact, of via de moderator
kunt stellen dan. Succes ermee!
Hallo Nirvana, de eerste keer dat ik hem deed, een aantal jaren geleden, kon ik het ook nog anoniem doen zonder huisarts in te schakelen. De tweede keer, een jaar geleden, heb ik hem bij verslavingszorg noord in Groningen gedaan, toen kon dat ook niet meer en moest ik werkelijk persoonlijk op intakegesprek komen. Echter, zij hebben toen mijn huisarts op de hoogte gesteld, ik hoefde daar zelf niet heen. Er zijn meerdere verslavingszorginstellingen die internetbehandeling aanbieden, ik weet niet of ze allemaal hetzelfde werken. Het ligt ook aan de hoeveelheid alcohol die je gebruikt. Ik geloof dat Groningen nog wel een anonieme versie heeft, maar daar kwam ik toen niet voor in aanmerking. Zou je even op moeten googelen, succes:present:
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.