de weg naar herstel
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
vandaag 1 week thuis
wat een verschil met voor mijn opname
vandaag 26 dagen nuchter
morgen mijn 1ste NA meeting
mijn mama ligt op intensieve zorgen maar ze is stabiel
woensdag ga ik haar bezoeken
Je gaat goed @stroumfke. Fijn dat je naar meetings gaat. Sterkte met je moeder 🤎
Hoe gaat het nu @stroumfke?
Je bent zo stil.
vandaag ben ik 1 maand nuchter
mijn ontstekingen zijn beter
mijn mama is ni goed het einde nadert
ben zo blij dat ik ni meer drink is een heel ander leven
Dat begrijp ik, zo kun je oprecht en 100% er zijn voor en bij je moeder.
Veel sterkte voor jou en haar,
Sterkte @stroumfke❤️
Je komt ook minder verward over. Hoop dat je een goed weekend hebt.
Het weekend zit erop en ik denk niet dat je op het forum geweest bent.
Alles in orde met jou?
Heb je zin om over je moeder te ventileren?
Hoe is het @stroumfke?
Mijn mama ligt al 3 weken in het ziekenhuis na een zware epileptische aanval gaat verhuizen naar een paliatieve eenheid
Ik ben moe van over en weer te gaan mijn broer en ik zijn op het einde van ons Latijn
Wij hopen dat ze de paliatieve sedatie opstarten zodat ons mama rustig kan heen gaan
ben naar ons mama geweest
ze sliep
de verpleegster zei dat het een kwestie is van enkele dagen
ze wordt in slaap gehouden en ze krijgt pijnmedicatie
nog even volhouden
wel opgelucht da ze nu al wat tot rust kan komen want de voorbije 3 weken had ze het moeilijk
Sterkte met je moeder @stroumfke 🤎
Op 26-5-2026 om 09:05 zei spirit:Sterkte met je moeder @stroumfke 🤎
dank je
vandaag nr mijn mama geweest
de veroleegster dacht dat het gisteren ging zijn maar ze heeft toch de nacht doorgemaakt
Mijn mama is gisteren gestorven
Ze kan nu eindelijk tot rust komen
Nog een paar moeilijke dagen en dan is alles achter de rug
Ik ga wel terug een weekje nr het ziekenhuis
Het was een vermoeiende tijd en ik heb het ook erg moeilijk
Heb ook af en toe gedronken
Gecondoleerd @stroumfke. En veel sterkte voor jou zelf.
Gecondoleerd ❤️🩹
Gecondoleerd. Sterkte
Wat goed dat je al op dag 5 zit!
De eerste 2 weken zijn t zwaarst tenminste dat was bij mij zo
Zet hem op!
Wat goed dat je al op dag 5 zit!
De eerste 2 weken zijn t zwaarst tenminste dat was bij mij zo
Zet hem op!
gecondoleerd en sterkte Stroumfke.
Gecondoleerd sterkte
Hou je goed @stroumfke en veel steun voor de dagen die komen.
bedankt voor alle lieve reacties
zijn heel troostend
donderdag groeten en vrijasuitsrooing
ik post dan nog
Gecondoleerd @stroumfke
Gecondoleerd @stroumfke. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Nog steeds droog hoop ik?
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.