de weg naar herstel
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
11 uur geleden zei spirit:Gecondoleerd @stroumfke. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Nog steeds droog hoop ik?
nee ik ben terug aan het drinken
maar als alles achter de rug is ga ik een weekje naar het ziekenhuis en dan wordt het drinken gecoupeerd
Sterkte @stroumfke en begin alvast met afbouwen hè 💪🏻💪🏻💪🏻
Op 2-6-2026 om 06:46 zei bumperjim:Sterkte @stroumfke en begin alvast met afbouwen hè 💪🏻💪🏻💪🏻
vanaf vandaag ga ik niet meer drinken
ik wil een beter leven en als ik blijf drinken ga ik geen beter leven hebben
deze avond gaan groeten
mijn familie van engeland komt ook
morgen uitstrooing van de asse
nog 2 zware dagen en dan is het voorbij
ik val smiddags een beetje in een gat
ik ben gewoon van in de namiddag naar ons mama te gaan in het ziekenhuis
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.