Even voorstellen: ik ben nieuw en heet Jannigje
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Omdat een vogel meer is dan een vogel.
Ik heb mijn draadje weer gevonden.
Ben ik zo lang weggeweest?
Ja, veel te lang, niet weer doen 🌷
Beloofd @Quinn
Ik wilde iets schrijven over hoe het me tegenwoordig vergaat maar dat moet nog even wachten.
De laatste weken gebeuren er allemaal dingen waardoor ik in de war raak, het voelt een beetje alsof ik de grip op de dingen kwijt ben en dat maakt me onzeker. Ik hoop dat het een dip is waar ik weer gauw uitkom. Nú probeer ik mijzelf bij elkaar te rapen en weer met beide benen op de grond te komen. Daarna kan ik proberen de balans op te maken.
IK probeerde nog wat extra uitleg te geven maar dat werd zo onduidelijk en vaag dat ik het maar weer weghaalde.
Soms vind ik het heel lastig om de goede woorden te vinden die echt de lading dekken. Nu lukt dat even niet en laat ik het hierbij voor nu.
Gelukkig drink ik niet!
Tot later
Ik luister graag als je het eraan toe hebt. Maar heb je wel hulp ingeschakeld?
En je drinkt niet. 🌷
Dankjewel @Quinn. 🙏
Over die hulp, het nieuwe traject waar ik al maanden inzit wilde ik het hebben. Dat komt dus nog, een andere keer.
Fijn dat je weer hier bent Jannigje.
Dankjewel @lady jane, het voelt wonderwel vertrouwd.
36 minuten geleden zei Jannigje:Dankjewel @lady jane, het voelt wonderwel vertrouwd.
Allemaal mensen met hetzelfde probleem, dus ik mag hopen dat het vertrouwd voelt; of misschien net niet.
Ken je niet maar wens je wel het beste.
Fijn je weer te zien Jannigje. Met een ezel erbij is het leven iets minder eenzaam 🙂
15 uur geleden zei Oskar:Fijn je weer te zien Jannigje. Met een ezel erbij is het leven iets minder eenzaam 🙂
Ja hè? Vind ik ook.
Fijn je weer te zien Jannigje..
En vertellen hoe het met je gaat.... dat komt wel weer, rustig aan...
Hoe gaat het nu met je @Jannigje?
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.