Daar was ik weer!
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Na een tijdje (behoorlijk lang) weg te zijn geweest, ben ik er weer eens.
Mijn verslaving speelt nog steeds een spelletje met me.
Ondertussen weer een kliniek bezocht voor een week, wat natuurlijk te kort is.
Mijn werkgever is me uiteraard op de hoogte van de problemen en heeft hierbij de hulp van Be Responsible ingeschakeld.
Vandaag eerste gesprek gehad.
Het is de bedoeling dat ik een blaas apparaat thuis krijg en deze 2x per dag moet gebruiken.
Op het moment dat er alcohol in mijn lichaam zit, krijgen zij hier een sms over.
Daarnaast moet ik ook weer op zoek naar een nieuwe afkickkliniek.
Dat klinkt als een fijne betrokkenheid, dat je werkgever hulp inschakelt voor jou.
4 uur geleden zei Lonster1:Dat klinkt als een fijne betrokkenheid, dat je werkgever hulp inschakelt voor jou.
100% een betere werkgever kan ik me niet wensen.
Wat ik ze echter doe, wens ik ook geen enkele werkgever ^^
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.