Donderdag 30 april 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Ik slaap momenteel weer zeer slecht, misschien zelfs slechter als tijdens mijn laatste opname. Bij mijn psychiater of de huisarts moet ik geen hulp gaan vragen want die krijg ik toch niet. Ik heb blijkbaar ook niet het recht om ziek te zijn, er wordt van mij maar steeds verwacht dat ik er sta. Ik voel me momenteel doodmoe.
Goedemorgen @renaldo61, goedemorgen frummers.
Jeetje Renaldo, wat klink je somber, je was de laatste tijd juist zo positief bezig...
Waarom krijg je geen luisterend oor bij psych of huisarts?
En hoe komt het dat je de laatste tijd weer zo slecht slaapt? Het ging toch juist een stuk beter???
Wat mij betreft: ik heb goed geslapen, had nog wel even willen blijven liggen soezen, maar hondlief vond het tijd om op te staan.
En tja.... dan sta je dus op 😄
Vandaag een dagje lekker thuis, wat rommelen binnen, wat rommelen buiten..... een rustig kabbelend dagje hopelijk.
Eerst even een bakje
DAGPACT:
Yvonne
Goedemrogen Marjolijn, heb je vannacht ook weer zo slecht geslapen?
Nou, dat zijn dan al twee mooie 'gedachtengangen' tegenover één nare... hoewel die nare natuurlijk wel heel veel impact heeft.
Ik hoop dat het telefoontje dat je verwacht je wat meer rust zal geven.
Wel rustig aan doen met opruimen en ontspullen, overspeel je hand niet hoor.
Dat klinkt goed dan.
Ik geniet nu nog even van de rust hier in de kamer en keuken: hond en kattekopjes liggen lekker lui te slapen, even geen gezeur om lekkertjes of aandacht, geluid van vogels buiten die nu al genieten van het zonnetje...
... en dan straks aan de slag.
DAGPACT:
Yvonne
Marjolijn
kaatje 🌺
goedenmorgen ☀️
DAGPACT:
Yvonne
Marjolijn
kaatje 🌺
MaryArt
Goeiemorgen allemaal,
De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?
@renaldo61wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt hoop dat je vanmiddag even kan liggen.en zou gewoon weer aan de bel trekken die moeten ze toch serieus nemen.
@Marjolijnwat fijn dat de pijn minder is en succes met de politie
ik ga zo weer naar de trein voor een ochtendje therapie de laaste serieuze keer. Want morgen is het afscheid nemen.
Morgen. @MaryArt mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste mei
Weinig geslapen, teveel gerookt. Zo naar de koffie en kijken of er vandaag Brinta is.
DAGPACT:
Yvonne
Marjolijn
kaatje 🌺
MaryArt
Quinn
Vanaf vier uur wakker met vreselijke sensaties in m'n lijf en stuiptrekkingen in m'n armen. Doemgedachtes over dat ik nooit meer beter word. De plantenperken staan vol bramen, brandnetels en andere zooi maar ik heb geen energie om het eruit te halen. Lief heeft vanmorgen de kachel niet aangemaakt, ik vind het ongezellig kil in huis. Wat moet ik nu weer eens gaan doen met de komende lange saaie dag?
22 minuten geleden zei MaryArt:Goeiemorgen allemaal,
De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?
Ja wil mee doen
in mei ook zonder alcohol blij 😂😂😂nee grapje ben hier heel slecht in
goeiemooiemorgen frummers
ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........
Lieve @Yana ik hoop dat de pimpelmeesjes vaak langs je raam vliegen vandaag.
30 minuten geleden zei Quinn:mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste mei
ik stem voor die van Quinn @MaryArt
naast origineel, ook de beste kans dat Q zelf mei redt
sauna vandaag, gekkenwerk zou je denken
maar mijn huid heeft rust nodig na zoveel zon deze week
en mijn favo opgieter komt
die leeft muziek en is één ermee tijdens zijn voorstellingen.
en die zon is voorlopig toch nog niet weg te branden..........
Ik hoop dat jullie ook het best haalbare uit vandaag gaan halen.
ben daar best wel (te?)veel mee bezig als ik zo lig te dommelen.
Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.
15 minuten geleden zei Marjolijn:Ach @Yana toch. Wat klink je verdrietig. Is er iets wat jou toch een beetje blij kan maken, vandaag?
Een zachte massage graag.
8 minuten geleden zei Quinn:Lieve @Yana ik hoop dat de pimpelmeesjes vaak langs je raam vliegen vandaag.
Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁
18 minuten geleden zei lady jane:ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........
Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie.
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️
@lady jane dat is wel meteen een hoge lat. Veel plezier in de sauna.
1 minuut geleden zei Yana:Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁
En dat je ze ook goed ziet, want dat wordt wel eens lastig gemaakt door de depressie.
Misschien denken jullie wel dat ik schromelijk aan het overdrijven ben met de schoonheid van het graanveld. Maar nee, hier is een fotootje uit mijn keukenraam, uiteraard een slap aftreksel van de werkelijkheid maar het geeft een idee...
5 minuten geleden zei Yana:Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.
Een zachte massage graag.
Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁
Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie.
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️
Sterkte @Yanahoop dat je gauw wat beter voelt ☀️
@Yana warme rijkdom
@Quinn Ik vind het prachtig, bijna sensueel zelfs als je er een mooie lage stem bij bedenkt ☺️
Ik zou zeggen start maar op!
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
