Thema's

Logo Alles over drinken

Donderdag 30 april 2026

avatar
Topic gestart door renaldo61
30 april 2026 95 reacties 2352 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
renaldo61
30 april 2026

Ik slaap momenteel weer zeer slecht, misschien zelfs slechter als tijdens mijn laatste opname. Bij mijn psychiater of de huisarts moet ik geen hulp gaan vragen want die krijg ik toch niet. Ik heb blijkbaar ook niet het recht om ziek te zijn, er wordt van mij maar steeds verwacht dat ik er sta. Ik voel me momenteel doodmoe. 

avatar
Yvonne
30 april 2026

Goedemorgen @renaldo61, goedemorgen frummers. 
Jeetje Renaldo, wat klink je somber, je was de laatste tijd juist zo positief bezig... 
Waarom krijg je geen luisterend oor bij psych of huisarts? 
En hoe komt het dat je de laatste tijd weer zo slecht slaapt? Het ging toch juist een stuk beter??? 

 

avatar
Yvonne
30 april 2026

Wat mij betreft: ik heb goed geslapen, had nog wel even willen blijven liggen soezen, maar hondlief vond het tijd om op te staan. 
En tja.... dan sta je dus op 😄
Vandaag een dagje lekker thuis, wat rommelen binnen, wat rommelen buiten..... een rustig kabbelend dagje hopelijk. 
Eerst even een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
30 april 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Yvonne
30 april 2026

Goedemrogen Marjolijn, heb je vannacht ook weer zo slecht geslapen? 

avatar
Yvonne
30 april 2026

Nou, dat zijn dan al twee mooie 'gedachtengangen' tegenover één nare... hoewel die nare natuurlijk wel heel veel impact heeft. 
Ik hoop dat het telefoontje dat je verwacht je wat meer rust zal geven. 
Wel rustig aan doen met opruimen en ontspullen, overspeel je hand niet hoor. 

avatar
Yvonne
30 april 2026

Dat klinkt goed dan. 
Ik geniet nu nog even van de rust hier in de kamer en keuken: hond en kattekopjes liggen lekker lui te slapen, even geen gezeur om lekkertjes of aandacht, geluid van vogels buiten die nu al genieten van het zonnetje... 
... en dan straks aan de slag. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
30 april 2026

DAGPACT:
Yvonne 

Marjolijn
kaatje 🌺

goedenmorgen ☀️

avatar
MaryArt
30 april 2026

DAGPACT:
Yvonne 

Marjolijn
kaatje 🌺

MaryArt

avatar
MaryArt
30 april 2026

Goeiemorgen allemaal,

De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?

 

avatar
Kaatjemama
30 april 2026

@renaldo61wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt hoop dat je vanmiddag even kan liggen.en zou gewoon weer aan de bel trekken die moeten ze toch serieus nemen.

@Marjolijnwat fijn dat de pijn minder is en succes met de politie 

ik ga zo weer naar de trein voor een ochtendje therapie de laaste serieuze keer. Want morgen is het afscheid nemen.

avatar
Quinn
30 april 2026

Morgen. @MaryArt mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste mei

Weinig geslapen, teveel gerookt. Zo naar de koffie en kijken of er vandaag Brinta is.

DAGPACT:
Yvonne 
Marjolijn
kaatje 🌺
MaryArt
Quinn


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yana
30 april 2026

Vanaf vier uur wakker met vreselijke sensaties in m'n lijf en stuiptrekkingen in m'n armen. Doemgedachtes over dat ik nooit meer beter word. De plantenperken staan vol bramen, brandnetels en andere zooi maar ik heb geen energie om het eruit te halen. Lief heeft vanmorgen de kachel niet aangemaakt, ik vind het ongezellig kil in huis. Wat moet ik nu weer eens gaan doen met de komende lange saaie dag?


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
30 april 2026
22 minuten geleden zei MaryArt:

Goeiemorgen allemaal,

De maand april is vandaag voorbij. Zijn er nog mensen die aan een Meipact mee willen doen? En wie weet er een pakkende naam voor dat evt. Meipact?

 

Ja wil mee doen 

in mei ook zonder alcohol blij 😂😂😂nee grapje ben hier heel slecht in 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
30 april 2026

goeiemooiemorgen frummers:sun:

ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........

avatar
Quinn
30 april 2026

Lieve @Yana ik hoop dat de pimpelmeesjes vaak langs je raam vliegen vandaag.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
30 april 2026
30 minuten geleden zei Quinn:

mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste mei

ik stem voor die van Quinn @MaryArt
naast origineel, ook de beste kans dat Q zelf mei redt:heart:


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
30 april 2026

sauna vandaag, gekkenwerk zou je denken
maar mijn huid heeft rust nodig na zoveel zon deze week
en mijn favo opgieter komt
die leeft muziek en is één ermee tijdens zijn voorstellingen.
en die zon is voorlopig toch nog niet weg te branden..........
Ik hoop dat jullie ook het best haalbare uit vandaag gaan halen.
ben daar best wel (te?)veel mee bezig als ik zo lig te dommelen.

avatar
Yana
30 april 2026

Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.

15 minuten geleden zei Marjolijn:

Ach @Yana toch. Wat klink je verdrietig. Is er iets wat jou toch een beetje blij kan maken, vandaag?

Een zachte massage graag.

8 minuten geleden zei Quinn:

Lieve @Yana ik hoop dat de pimpelmeesjes vaak langs je raam vliegen vandaag.

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

18 minuten geleden zei lady jane:

ach lieve Yana
woonde je maar niet zo ver weg
dan konden we een klusmeerdaagse meeting
bij je houden
sterkte, hopelijk straks je lijf weer rustig hebben, dat gun ik je
en nog veel meer goeds..........

Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie. 
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Quinn
30 april 2026

@lady jane dat is wel meteen een hoge lat. Veel plezier in de sauna.

avatar
Quinn
30 april 2026
1 minuut geleden zei Yana:

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

En dat je ze ook goed ziet, want dat wordt wel eens lastig gemaakt door de depressie.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yana
30 april 2026

Misschien denken jullie wel dat ik schromelijk aan het overdrijven ben met de schoonheid van het graanveld. Maar nee, hier is een fotootje uit mijn keukenraam, uiteraard een slap aftreksel van de werkelijkheid maar het geeft een idee...

IMG_20260427_203515~2.jpg


Like 6
6 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
30 april 2026
5 minuten geleden zei Yana:

Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.

Een zachte massage graag.

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie. 
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️

Sterkte @Yanahoop dat je gauw wat beter voelt ☀️

avatar
Quinn
30 april 2026

@Yana warme rijkdom 

avatar
MaryArt
30 april 2026

@Quinn Ik vind het prachtig, bijna sensueel zelfs als je er een mooie lage stem bij bedenkt ☺️ 

Ik zou zeggen start maar op! 


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.