Mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste Mei.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
MEIPACT:
MaryArt
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Bij zo’n mooie titel moet ik wel meedoen 😊
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Deze maar ff up...komt er niemand bij op het meimaandpact lieve mensen?
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Ik durf niet, zei hij, en deed het toch.
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
Dappere Pippi Q
Mei=alcoholvrij!
Voor mijn liefste, droogste, ja mijn beste MIJ!
Ik heb best een spannende mei-maand voor de boeg. Ik durf ook niet goed maar ik wil het eigenlijk het liefst wel. Ik ben bang dat het me niet gaat lukken maar ik wil er wel voor gaan. Alles blijft spannend maar alcohol gaat dat niet veranderen of verbeteren, integendeel. In elk geval heb ik wel goede redenen om eindelijk aan m’n Japanse thee te beginnen dus zal ik dat dan doen als alternatief. Ik hoop dat dit pact me door de moeilijke momenten kan loodsen. Van zelfhaat (alcohol) naar zelfliefde (Japanse thee) seizoen 47, aflevering 76435.
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
Musashi
Op 2-5-2026 om 09:02 zei Musashi:Mei=alcoholvrij!
Voor mijn liefste, droogste, ja mijn beste MIJ!
Ik heb best een spannende mei-maand voor de boeg. Ik durf ook niet goed maar ik wil het eigenlijk het liefst wel. Ik ben bang dat het me niet gaat lukken maar ik wil er wel voor gaan. Alles blijft spannend maar alcohol gaat dat niet veranderen of verbeteren, integendeel. In elk geval heb ik wel goede redenen om eindelijk aan m’n Japanse thee te beginnen dus zal ik dat dan doen als alternatief. Ik hoop dat dit pact me door de moeilijke momenten kan loodsen. Van zelfhaat (alcohol) naar zelfliefde (Japanse thee) seizoen 47, aflevering 76435.
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
MusashiRosee
Sorry lukt alleen als ik citeer op mijn telefoon.
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
Musashi
Rosee
Spirit
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
Musashi
Rosee
Spirit
Senna34
renaldo61🐕
Ziet er weer netjes uit het lijstje
Op 4-5-2026 om 12:55 zei Marjolijn:Tja @Rosee en dan kom ik erbij met toch weer die witregel. Mea Culpa.
MEIPACT:
MaryArt
kaatje 🌺
Reacher
Jane
Maja
Quinn
Musashi
Rosee
Spirit
Senna34
renaldo61🐕
Marjolijn
Even omhoog deze draad. Hoe gaat het met jullie? Iedereen nog aan boord?
👏zeker nog steeds aan boord
Lastig, maar mei is er nog.
mij ook
6 minuten geleden zei Quinn:Lastig, maar mei is er nog.
Lekker @Quinn👏😊
Het is van paaszondag geleden dat ik nog even dacht dat ik een bier kan drinken. Geen problemen hier.
Toch al in de helft van de maand. Voorlopig zie ik nog niet echt problemen. Het enige waar ik nu al wat over twijfel, is het laatste weekend. Dan vlieg ik terug en is alles achter de rug. Dan gaat de ontlading en opluchting groot zijn. 31 mei wordt dus cruciaal om de volle maand te halen.
Ik heb vandaag aan m’n medereizigers gezegd dat ik geen alcohol drink. Toen ik een lekker uitziend dessertje wou nemen, wees iemand me erop dat het alcohol bevatte. Nu kan ik dus niet meer terug en zal de rest van de reis ook noodgedwongen zonder alcohol verlopen. Dan zit ik dus safe minstens tem 31 mei 16u.
Goed van je @Musashi. Ik vind dat soort situaties echt lastig, op reis en niemand die weet dat je niet drinkt. Alsof de deur dan weer open staat. Goed dat je 'm dicht hebt gegooid!
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.