Maandag 4 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Goeiemorgen iedereen.
Dagpact:
renaldo61🐕
Vandaag verhuis ik weer eens. Het is een tijdelijke verhuis. Als de verbouwingen aan mijn huidige woonst gedaan zijn, verhuis ik weer.l
Dagpact:
renaldo61🐕
marjolijn
MaryArt
Goeiemorgen allemaal!
Dagpact:
renaldo61🐕
marjolijn
MaryArt
kaatje 🌺
goedenmorgen allemaal
@renaldo61sterkte met de verhuizing
goeiemooiemorgen frummers
36 minuten geleden zei Kaatjemama:
Dagpact:
renaldo61🐕marjolijn
MaryArt
kaatje 🌺goedenmorgen allemaal
@renaldo61sterkte met de verhuizing 👍👍👍
Fonny🌞
Goedemorgen,
Ben al even bezig hier.
De bedden voor de kinderen staan klaar, zo even boodschappen doen.
De zon is weg... we merken wel wat voor weer het gaat worden...
Een bakje nog even neerzetten hier.
Dagpact:
renaldo61🐕
marjolijn
MaryArt
kaatje 🌺
Fonny🌞
Yvonne
Goeie morgen luitjes.
Sterkte Renaldo.
Lekkere koffie Yvonne, dank je wel (slurp).
Dagpact:
renaldo61🐕
marjolijn
MaryArt
kaatje 🌺
Fonny🌞
Yvonne
Quinn
Goedemorgen. Hoe is het gegaan gisteravond @Kaatjemama? vandaag weer lekker naar huis?
Laaste avond ging steeds makkelijker 😃blij ja nog even wandelen en dan naar huis
lief dat je het vraagt
Dagpact:
renaldo61🐕
marjolijn
MaryArt
kaatje 🌺
Fonny🌞
Yvonne
Quinn
Spirit 🏋️♂️
Goedemorgen. Slecht geslapen. Teveel aan het piekeren. Geen fijn weekend gehad. Gelukkig is het maandag. Vriend is naar zijn werk. Tijd voor mezelf. @Yvonne bedankt voor de koffie. Had ik wel ff nodig.
Gisteren had ik al een eerste echte uitdaging voor mijn droge mij/mei. Het is me wel gelukt maar merkte toch dat ik nadien maar moeilijk tot rust kwam. Voor het slapen heb ik nog deze yoga gedaan en achteraf in bed nog yoga nidra en ik moet zeggen dat ik me wel degelijk beter kon ontspannen om in te slapen. Mijn man had ook nieuwe rode satijnen lakens gekocht en opgedekt dus wie weet lag het ook wel daaraan.
Een flink stuk gewandeld met de hond. Dat heeft me goed gedaan. Weg met die rare muizenissen in mijn hoofd. Rundvlees staat op voor vanavond. Boontjes met Griekse aardappelschotel. Met extra rundvlees.
Succes met je verhuizing @renaldo61
Ben weer thuis, straks naar herdenking.
Na heerlijk te hebben gewandeld in een super mooi natuurgebied. Lekker geluncht buiten op een mooi terras met een deel van de familie.
nu weer lekker thuis bij man lief 🥰
oja en heb echt knetter goed me best gedaan en trots op me zelf kan even geen radel 0.0 meer zien 😅😂😂
8 uur geleden zei Rosee:Goedemorgen. Hoe is het gegaan gisteravond @Kaatjemama? vandaag weer lekker naar huis?
Ja was gezellig en pittig heerlijk thuis nu
Nachtpact
Reacher.
leuke dingen vandaag
Het is gelukt om iets in elkaar te zetten. 😊
Nachtpact
Reacher
kaatje 🌺
Leuk vandaag? Thuis, nodig, geliefd.
Nachtpact
Reacher
kaatje 🌺
Quinn
Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen.
Schindlers List gekeken na de herdenking.
Nachtpact
Reacher
kaatje 🌺
Quinn
Marjolijn
Jane
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.