Thema's

Logo Alles over drinken

Maandag 8 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
08 juni 2026 34 reacties 700 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
08 juni 2026

Goedemorgen frummers, 
Veel wakker geweest vannacht, vaak eruit gemoeten, maar toch lekker uitgerust. 
En da's maar goed ook, drukke dag voor de boeg. 
Bakje dan maar even 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

avatar
Yvonne
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

avatar
MaryArt
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

MaryArt

 

Goeiemorgen allemaal!

avatar
Freekie
08 juni 2026

Mogguhuh

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

MaryArt

Freekie 🏍️

avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Goedemorgen allemaal 

Goed geslapen maar helaas nog steeds niet lekker.

balen want had een hoop willen doen vandaag.

Eerst maar even koffie ️ 

avatar
lady jane
08 juni 2026

goeiemooiemorgen frummers

avatar
Freekie
08 juni 2026

Ik ben op 3/4 van de weg van Assen - Groningen, op weg naar de koffie op mijn werk


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Werk se @Freekie

avatar
rapilos
08 juni 2026

Goedemorgen allemaal,

Over een uurtje maar naar de tuin of zo, want vanmiddag krijgen we regen
Bonen planten
|Peultjes oogsten.
De courgette, komkommers en tomaten krijgen allemaal bloemetjes, tussen over een tijdje kunnen we lekker oogsten

avatar
Quinn
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn

avatar
Reacher
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn  
Reacher


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Mormel
08 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn  
Reacher
Mormel

avatar
Fonny
08 juni 2026
12 minuten geleden zei Mormel:

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn  
Reacher
Mormel

Fonny🌞

 

avatar
spirit
08 juni 2026

Beterschap @Kaatjemama. Al gelopen met de hond. Lekker los kunnen lopen en tussen de hoge velden achter een stok aan gerend ( de hond dan he?)😆. Voor de rest wat klusjes in huis. Wilde nog gaan zwemmen, omdat er nu stond dat het zwembad de hele dag open is, maar eigenlijk zonde van mijn haar. Bovendien moet ik vanavond weer aan een accordeon trekken, dus ik gebruik mijn spieren wel. Jammer dat het zwembad afgelopen weekend om 13.00 al sloot. Toen had ik wel even zin gehad om tussendoor een duik te nemen. Er zijn nog best veel haren die er wel aan denken om alsnog een duik te nemen. Het is niet koud vandaag. Eigenlijk ook wel lekker. Heb niet voor niet een seizoenkaart. Hihi 😆


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
08 juni 2026

Blij dat ik ben geweest. Het water was heerlijk en bijna een privé-bad. Er kwam zelfs even een zonnetje om het hoekje kijken. Het voelt toch wel goed achteraf. 


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
Musashi
08 juni 2026

The universe is testing me. Vanmorgen besluit genomen om me te herpakken en vandaag geen roestmiddelen te gebruiken. Dan 2 situaties waaronder een mail van vrijdag die me onder ogen kwam, hoewel ik de verzender geblokkeerd heb. Geen excuses zoeken en vinden nu Musashi, it’s just a test. Ik kan dit! 
Straks de draad van mn wekelijks voetbadje terug oppikken en mn nieuwe boeken lezen. Naar bed met yoga nidra en ook vandaag gaat zo weer voorbij! Dan kan ik morgen wel trots en blij zijn en dat helpt me meer dan nu te ontsnappen.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Zit ik dan onder me overkapping in de stromende regen. Had vandaag bedacht zelf te gaan bbq  Slow  zelf een recept bedacht  met gevulde verkenshaas met brie groente en  krieltjes ect en ook zelf voor het eerst de bbq aangestoken 🔥 in de bbq geplaatst  en het giet van de regen 😂 zit ik dan en hoop dat het een beetje lukt .  😃😂


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Wat ik eigenlijk hier mee ook bedoel dat ik wel lekker meer bezig met zo zonder drank 🤗


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
08 juni 2026

Eetsmakelijk @Kaatjemama! @Musashi je hebt toch niet gedronken gisteren, of heb ik iets gemist?


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
08 juni 2026

@Rosee nee ik heb gisteren niet gedronken en de dag ervoor ook niet maar ik ben vorige week toch ook  niet elke dag droog gebleven. Dus dat kan beter. Ook het roken begon er terug in te sijpelen en daar wil ik ook niet in blijven terug vallen. Ik ben in beide (nog) niet 100% vrij. In Japan heb ik alles op 0 kunnen houden en dat smaakt wel naar meer dus daar streef ik wel naar maar te streng wil ik ook niet zijn. Ik weet het, klinkt wat jojo en dat is het ook wel een beetje. Ik wil het vooral niet meer als ontsnapping of coping gebruiken, dat zou ik al heel wat vinden. 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Quinn
08 juni 2026

@Musashi niet als coping of ontsnapping. Wat was dan je reden?

Zware dag. Maar wel goed.

Nachtpact:

Quinn


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Nachtpact:

Quinn
kaatje🌺

avatar
Reacher
08 juni 2026

Nachtpact:

Quinn
kaatje🌺
Reacher

Een mooie dag, een historische dag. Maar ik weet niet nog niet precies waarom. Sinds gisteren is er ruimte in mijn hoofd bijgekomen. Een stukje rust. 


Like 4
4 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
08 juni 2026

Leuke dingen van vandaag 

gekookt op de bbq en dat het ook nog super goed gelukt is.

stukje durven en doen gelukt vandaag. 

 


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.