Maandag 8 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Goedemorgen frummers,
Veel wakker geweest vannacht, vaak eruit gemoeten, maar toch lekker uitgerust.
En da's maar goed ook, drukke dag voor de boeg.
Bakje dan maar even
DAGPACT:
Yvonne
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Goeiemorgen allemaal!
Mogguhuh
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Goedemorgen allemaal
Goed geslapen maar helaas nog steeds niet lekker.
balen want had een hoop willen doen vandaag.
Eerst maar even koffie ☕️
goeiemooiemorgen frummers
Ik ben op 3/4 van de weg van Assen - Groningen, op weg naar de koffie op mijn werk ☕
Werk se @Freekie
Goedemorgen allemaal,
Over een uurtje maar naar de tuin of zo, want vanmiddag krijgen we regen
Bonen planten
|Peultjes oogsten.
De courgette, komkommers en tomaten krijgen allemaal bloemetjes, tussen over een tijdje kunnen we lekker oogsten
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn
Reacher
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn
Reacher
Mormel
12 minuten geleden zei Mormel:DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
MaryArt
Freekie 🏍️
Quinn
Reacher
MormelFonny🌞
Beterschap @Kaatjemama. Al gelopen met de hond. Lekker los kunnen lopen en tussen de hoge velden achter een stok aan gerend ( de hond dan he?)😆. Voor de rest wat klusjes in huis. Wilde nog gaan zwemmen, omdat er nu stond dat het zwembad de hele dag open is, maar eigenlijk zonde van mijn haar. Bovendien moet ik vanavond weer aan een accordeon trekken, dus ik gebruik mijn spieren wel. Jammer dat het zwembad afgelopen weekend om 13.00 al sloot. Toen had ik wel even zin gehad om tussendoor een duik te nemen. Er zijn nog best veel haren die er wel aan denken om alsnog een duik te nemen. Het is niet koud vandaag. Eigenlijk ook wel lekker. Heb niet voor niet een seizoenkaart. Hihi 😆
Blij dat ik ben geweest. Het water was heerlijk en bijna een privé-bad. Er kwam zelfs even een zonnetje om het hoekje kijken. Het voelt toch wel goed achteraf.
The universe is testing me. Vanmorgen besluit genomen om me te herpakken en vandaag geen roestmiddelen te gebruiken. Dan 2 situaties waaronder een mail van vrijdag die me onder ogen kwam, hoewel ik de verzender geblokkeerd heb. Geen excuses zoeken en vinden nu Musashi, it’s just a test. Ik kan dit!
Straks de draad van mn wekelijks voetbadje terug oppikken en mn nieuwe boeken lezen. Naar bed met yoga nidra en ook vandaag gaat zo weer voorbij! Dan kan ik morgen wel trots en blij zijn en dat helpt me meer dan nu te ontsnappen.
Zit ik dan onder me overkapping in de stromende regen. Had vandaag bedacht zelf te gaan bbq Slow zelf een recept bedacht met gevulde verkenshaas met brie groente en krieltjes ect en ook zelf voor het eerst de bbq aangestoken 🔥 in de bbq geplaatst en het giet van de regen 😂 zit ik dan en hoop dat het een beetje lukt . 😃😂☔️
Wat ik eigenlijk hier mee ook bedoel dat ik wel lekker meer bezig met zo zonder drank 🤗
Eetsmakelijk @Kaatjemama! @Musashi je hebt toch niet gedronken gisteren, of heb ik iets gemist?
@Rosee nee ik heb gisteren niet gedronken en de dag ervoor ook niet maar ik ben vorige week toch ook niet elke dag droog gebleven. Dus dat kan beter. Ook het roken begon er terug in te sijpelen en daar wil ik ook niet in blijven terug vallen. Ik ben in beide (nog) niet 100% vrij. In Japan heb ik alles op 0 kunnen houden en dat smaakt wel naar meer dus daar streef ik wel naar maar te streng wil ik ook niet zijn. Ik weet het, klinkt wat jojo en dat is het ook wel een beetje. Ik wil het vooral niet meer als ontsnapping of coping gebruiken, dat zou ik al heel wat vinden.
@Musashi niet als coping of ontsnapping. Wat was dan je reden?
Zware dag. Maar wel goed.
Nachtpact:
Quinn
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Reacher
Een mooie dag, een historische dag. Maar ik weet niet nog niet precies waarom. Sinds gisteren is er ruimte in mijn hoofd bijgekomen. Een stukje rust.
Leuke dingen van vandaag
gekookt op de bbq en dat het ook nog super goed gelukt is.
stukje durven en doen gelukt vandaag.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.