Thema's

Logo Alles over drinken

Woensdag 10 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
10 juni 2026 38 reacties 741 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
10 juni 2026

Goedemorgen frummers, 
Ik ben er al even uit, dus er staat al een bakje klaar. 
Volle dag voor de boeg, maar wel een leuke dag als ik het zo bekijk. 
De zon schijnt, er is geen wolk te zien... 
Kom maar op met die woensdag. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
10 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Kaatjemama
10 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺

avatar
lady jane
10 juni 2026

Goeiemooiemorgen frummers

avatar
Kaatjemama
10 juni 2026

Goedemorgen allemaal ☀️

Vandaag na lange tijd weer 2 afspraken met me behandelaar. Een voor bipolair srt en de andere voor verslaving ben benieuwd.

vindt weer spannend na zo’n lange tijd.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
MaryArt
10 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺

MaryArt

 

Goeiemorgen allemaal!

avatar
bolletje
10 juni 2026

Goeie morgen iedereen.

Heeft het bij jullie ook zo gedonderd?  Ik ken iemand waar ik erg veel moeite meer heb omdat ze me heeft laten vallen na mijn herseninfarct. Dus voor mij is het dubbel genieten (gniffeldegniffel)🤣☠️


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Maja
10 juni 2026

Goedemorgen! Maak er een goede dag van. Voor iedereen die het kan gebruiken een 🍀 en 💕

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺

MaryArt

Maja

avatar
Rosee
10 juni 2026

Succes vandaag @Kaatjemamaen jij ook @Likamet het implantaat. Hier ook even lekker geonweerd @bolletje ik hou ervan (als ik binnen ben tenminste haha)


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
10 juni 2026

Me zoon is weer richting z’n vader. Wordt altijd zo verdrietig als hij weer weg is. Normaal zou ik de wijn Vooraad aanvullen voor de avond.

nu heb ik  schrijf ik even en een koffie date met een vriendin en ook met een collega. Wel een beetje drukke dag  vandaag maar goed beter dan wijn.😓 blijft lastig soms 

avatar
spirit
10 juni 2026

Succes met de gesprekken @Kaatjemama. Achteraf valt het altijd mee. @Lika, jij moet echt barsten van de zenuwen voor vandaag. Heb het zelf toen steeds uitgesteld, totdat ze dezelfde dag belden dat ik echt moest komen. Had de afspraak al 4 keer verzet. Met verdoving voel je echt niets en de napijn viel ook reuze mee. Het was ook pure noodzaak, want mijn onderkaak was zodanig geslonken dat mijn ondergebit niet meer bleef zitten. Het kan nu geen kant meer uit. Klik en klaar. Ik ga straks naar de praktijkondersteunster om te praten over mijn cholesterol. Die blijkt veel te hoog te zijn. Zo de deur uit. Voor de rest geen planning voor vandaag. Ik zie wel hoe dat dag gaat lopen. @bolletje, helaas ging de donderbui hier net aan voorbij gisteren. Vond dat echt jammer. Een flinke donderbui kan ik ook wel waarderen.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
10 juni 2026

Ik ben wel rustig nu. Als de verdoving het doet, is er niets aan de hand…. 

avatar
spirit
10 juni 2026
1 uur geleden zei Lika:

Ik ben wel rustig nu. Als de verdoving het doet, is er niets aan de hand…. 

Is het al achter de rug?

avatar
Marij
10 juni 2026

Even een kort hallo weer van mij, dag 238 en ook de dag waarop mijn man verhuist naar zijn appartement. Moeilijk, maar tegelijk lijkt het deze stap juist wel een stap richting weer meer verbinding. 
Het weer past er mooi bij, zon/regen/onweer/zon en vast zo weer onweer. Vanavond slaapt hij hier, gelukkig; dan kunnen we elkaar vasthouden voor hij in ieder geval komende 2 nachten daar zal zijn. Er is een nieuw kussen hier dat op bed blijft, en een kussen voor mij dat mee daar heen gaat; we hebben elkaar nog te veel lief! Maar; rustig aan, koesteren wat er weer groeit en niet te snel en instabiel weer opbouwen. 
 

En; nuchter 😊


Like 4
4 anderen reageerden hierop
avatar
Lika
10 juni 2026
23 minuten geleden zei spirit:

Is het al achter de rug?

Yep. Viel alles mee. Nu wachten tot de verdoving is uitgewerkt.


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
10 juni 2026

Gelukkig  maar beterschap ❤️‍🩹 @Lika

avatar
Quinn
10 juni 2026

Hi. Niet teveel op je wang bijten dan @Lika

Koesteren wat er weer groeit, dat klinkt mooi zo @Marij


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Fonny
10 juni 2026
9 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen! Maak er een goede dag van. Voor iedereen die het kan gebruiken een 🍀 en 💕

 

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺

MaryArt

Maja

Fonny🌞

 

avatar
bolletje
10 juni 2026

Ik ben vergeten te schrijven dat die persoon overal bang voor is voor onweer ook, als de dood hahahaha.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
10 juni 2026

Fijn dat het achter de rug is @Lika! Hopelijk valt t ook mee als de verdoving is uitgewerkt. @Kaatjemamaik voel met je mee. Moeilijke momenten zijn dat. Toen mijn zoons klein waren hadden ze nooit zin om naar hun vader te gaan, dat vond ik vreselijk moeilijk. Bleef dan altijd met schuldgevoel achter en trok meteen de fles open. Vind jou heel sterk!!!


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
10 juni 2026

Flink koelen Lika. Minder zwelling is minder pijn. 

avatar
Quinn
10 juni 2026

En korter ook.

Nachtpact:

Quinn

 

avatar
Reacher
10 juni 2026

Nachtpact:

Quinn  
Reacher

 

avatar
Reacher
10 juni 2026

Leuke dingen

Bloemen die op vreemde plaatsen groeien, een beetje zoals je de mooie dingen van het leven op onverwachte plekken vindt. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
10 juni 2026

Nachtpact:

Quinn  
Reacher
kaatje🌺

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.