Donderdag 11 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Dagpact
Musashi
Goeie morgen Musashi.
Hey stelletje luiwammesen komen jullie je bed eens uit. Hup, hup.
Dagpact
Musashi
kaatje🌺
Goedenmorgen allemaal 😃
Goedemorgen allemaal,
Lika beterschap, is het een beetje te doen?
Dank @Senna34. Dit is totaal geen probleem. Het is denk ik heel goed gegaan.
DAGPACT:
Musashi
kaatje🌺
MaryArt
Goeiemorgen allemaal!
goeiemooiemorgen frummers
Hoe gaat het met jou @Senna34?
Zie je dat het achteraf meevalt @Lika. Is het dik en blauw of valt dat mee? Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant en mijn cholesterol ook. Ik heb voor beiden medicijnen gekregen. Aan mijn beweging zal het niet liggen. Vriend komt om 12 uur thuis. Hij kon alleen deze middag vrij nemen en dat moet benut worden. Er moet nog steeds heel veel naar het grofvuil vanmiddag. Heb mezelf afgelopen dinsdag een paar wandelschoenen cadeau gedaan. Daar zit me toch een een vering in. Het lijkt wel of ik op de wolken loop. Ze weten ook niets. Heb al mijn sportschoenen weggegeven aan mijn kleinkids. Nu hebben ze dezelfde maat nog. Ik vrees mijn oudste straks niet meer. Die groeit behoorlijk door. Dus vanmiddag weer ontspullen hier. Ook spullen die nog uit mijn huis komen, kan veel van weg of anders op marktplaats.
Dankjewel voor het vragen ladyjane. Het is te doen. Ik heb het verband er al af, en volgende week op controle en de hechtingen eruit. Dan start de handtherapie
1 uur geleden zei MaryArt:DAGPACT:
Musashi
kaatje🌺MaryArt
Fonny🌞
Goeiemorgen allemaal!
Succes Spirit! Handig dat je vriend vrij heeft. Bij ons staan er altijd lange rijen voor de ingang van het stort in het weekend. Dat jullie maar een eind op weg mogen komen vandaag
Hi
Hi
Dus, wat eten jullie?
Okay, dus, er schoot mij iets uit vandaag dat ik mee zou nemen in m'n graf, maar goed, het viel. En in plaats van walging en afkeer om me heen is er alleen maar vriendelijkheid en liefde te zien. Fuck.
Life is hard. I just wanna feel numb.
Maar omdat we verstandige en volwassen mensen zijn,
Nachtpact:
Quinn
19 minuten geleden zei Quinn:Dus, wat eten jullie?saai hier kip geb aardappelen doperwten vindt de kleine lekker en jij
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Ik heb geen flauw idee eigenlijk @Kaatjemama. Yoghurt misschien.
Oké als avond eten heb je dan ‘s avonds geen honger
Goede dingen van vandaag
me gedrag😜
Er is iets helemaal mis gegaan met de bestelling en plaatsen van onze aanbouw.
ipv heel kwaad te worden heb ik een vriendelijk gesprek gehad en om compensatie gevraagd.trots op mezelf haha
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.