Thema's

Logo Alles over drinken

Vrijdag 12 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
12 juni 2026 41 reacties 788 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
12 juni 2026

Goedemorgen frummers.
Het is al een hele poos licht buiten, geen zonnetje nog, maar wat niet is kan komen...
... of niet natuurlijk :) 
Een bakje eerst maar even. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Goedemorgen 

hier ook helaas nog geen zonnetje. Op de planning staat een wandeling hoop dat weer beetje mee werkt.

avatar
Yvonne
12 juni 2026

Goedemorgen @Kaatjemama, heb net even gekeken op 'weeronline', maar als de verwachting uitkomt zien we hier geen enkel zonnestraaltje vandaag. 
Ach, geeft niet, ik verveel me toch niet denk ik :) .
 

avatar
Yvonne
12 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

O jammer zeg  😥nou ja me plannen even bijstellen dan maar. Zal me zeker niet vervelen maar een flinke wandeling had fijn geweest misschien ga ik als nog wie weet😅

avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
Kaatje🌺

avatar
lady jane
12 juni 2026

goeiemooiemorgen frummers
Hier regent het, dus mooi saunaweer
voor de binnensauna op de 12e verdieping
en tussen de rondjes door van het uitzicht
en de wolkenpartijen genieten. Boek mee.


Like 5
5 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Goedemorgen lady Jane 

wat een goed idee zeg de sauna. Lekker genieten! mooie sauna is dat 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
MaryArt
12 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
Kaatje🌺

MaryArt

 

Goeiemorgen allemaal!

Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂

avatar
rapilos
12 juni 2026

Goedemorgen allemaal,

Straks werken in het winkeltje
ontbijt , koffie en ochtendgym al achter de rug

Zaterdagavond een barbeque op de tuin
Voorspellen ze 12 graden in de avond 🫣

Hadden we het expres zo gepland omdat ze vorige week nog heel mooi weer en zeker 20 graden voorspelde.
dus ja, in dubio, uitstellen of niet
En de genodigden zijn allemaal dik gepensioneerd, maar geen tijd he door de week
Alleen op zondag kan iedereen.
Zucht..., die actieve oude bejaarden van tegenwoordig ! 😅


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Fonny
12 juni 2026
1 uur geleden zei MaryArt:

DAGPACT:
Yvonne 
Kaatje🌺

MaryArt

Fonny🌞

 

Goeiemorgen allemaal!

Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂

 

avatar
spirit
12 juni 2026

Tussen de buien door maar vandaag. Wat boodschappen betreft hebben we alles wel in huis. De markt is ook geen must. Ik ga de zolder wat opruimen, zodat er een matras op de grond kan. Mijn kleindochter komt logeren. Er moet nog steeds een 2 persoonsbed in elkaar gezet worden, maar daar hebben we weinig tijd voor gehad. 1 ding tegelijk. We wilden het weekend ook rustig houden. Volgende week hebben we een korenfestival te doen. Ook wel leuk natuurlijk, maar wat is een weekend kort. Voor je het weet is het weer maandag. Veel plezier in de sauna @lady jane. Het is er lekker weer voor. 

 

avatar
bumperjim
12 juni 2026

Goeiemorgen

Bumperhond ligt in de lappenmand vandaag. Gisteren heeff ze weer gevochten met een jongere hond en dat duurde erg lang. De andere had haar vast bij het vel van de hals en daar is ze nu een beetje gewond. Ze is vooral mentaal helemaal van de kaart, ze heeft echt het moreel helemaal onderin de sokken vandaag.

11 jaar, het omaatje zou dit niet meer moeten doen, maar ze heeft zo'n vreselijk temperament dat ze zich niet kan inhouden. Meestal loopt het met een sisser af, maar de ander liet zich niet de kaas van dr brood eten deze keer. Ik hoop dat ze er nou wat van leert, maar ik denk dat het sterker is dan zijzelf, als die een rode waas voor de ogen krijgt dan denkt ze niet meer na.

Oude taart 😢


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
12 juni 2026

Ach gossie arme Bumperhond! Wel dapper van haar.

avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Beterschap ❤️‍🩹 voor de stoere bumberhond 

IMG_7987.jpeg


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
12 juni 2026

Twas meer impulsief dan dapper denk ik 🫤 De ander kwam te dicht bij mn spullen in de buurt. Het had ook diplomatieker gekund dan meteen met gestrekt been erin, maar diplomatiek is niet haar sterkste kant...


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Oskar
12 juni 2026

Intussen ben ik halverwege mijn therapeutisch avontuur. Er zit weliswaar een hoop flauwe kul bij, maar ook genoeg waar ik veel aan heb. Er intensief mee bezig zijn is alleen al heel waardevol. Mijzelf doordringen van de ernst van de zaak, nadat het jaren in de schaduw heeft kunnen woekeren. Erover praten is ook fijn. Vandaag mochten we een liedje meebrengen 🥳


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Oskar
12 juni 2026

Dit was de mijne:

 

 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Oskar
12 juni 2026

Vooral vanwege dat you’re not alone, want dat vergeet ik best vaak.


Like 4
4 anderen reageerden hierop
avatar
Reacher
12 juni 2026

Eenzaamheid kan flink raken @Oskar
En het liedje is goud. 

avatar
Reacher
12 juni 2026

Beterschap voor je hond @bumperjim


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher

 

avatar
Quinn
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher
Quinn

avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher

Quinn
kaarje 🌺

avatar
Reacher
12 juni 2026

Leuke dingen

Herfstweer

Knus binnen bordspelletjes doen

Vriendschap


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.