Thema's

Logo Alles over drinken

Maandag 15 juni 2026

avatar
Topic gestart door bumperjim
15 juni 2026 23 reacties 454 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
bumperjim
15 juni 2026

Omdat iedereen uitslaapt 🤣 goeiemorgen


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
15 juni 2026

goeiemooiemorgen Jimbo en uitslapende frummers
Laat ik nu net een uur te vroeg klaarwakker wezen
dat gebeurt me niet zo vaak.

avatar
Yvonne
15 juni 2026

Goedemorgen Jim en Jane.
Ja, ik heb uitgeslapen, het werd gisteren een latertje. 
Heb naar de voetbal gekeken want vond het zo sneu anders voor Kees dat hij in zijn eentje zou zitten. 
Nou, ik kon er niet warm van worden van wat ik zag. 
Mooi, nieuwe dag, we gaan er een mooie dag van maken. 
Eerst een bakje... 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
15 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Kaatjemama
15 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

 

goedenmorgen 

avatar
lady jane
15 juni 2026

de 2e helft was wel spannend, maar ik had bijna de tv uitgedaan door de eerste helft.
Geef mij maar tennis en volleybal, dat leeft veel meer in mijn beleving.
Maar goed, voetballiefhebbers hebben ook weer wat om over te praten.
En iets van chauvinisme wordt altijd wel wakker bij dit soort wedstrijden.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Fonny
15 juni 2026
6 minuten geleden zei Kaatjemama:

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

Fonny🌞

 

goedenmorgen 

 

avatar
Kaatjemama
15 juni 2026

Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴

avatar
bumperjim
15 juni 2026

Keb er niks van gezien, ik dacht zonder mij lukt het ze ook wel om gelijk te spelen 🤣 Opgeklopt spektakel met teveel teams, als je alle poulewedstrijden gezien hebt heb je al een overdosis voetbal gehad

avatar
Mariposa
15 juni 2026

Goedemorgen!

Voetbal... zonde van de tijd (eigenlijk heel veel dat op televisie te zien is). Beter lekker de natuur in.

avatar
Yvonne
15 juni 2026

Inderdaad zonde van de tijd, klopt. Maar ach, Kees kijkt er naar uit, dus bakje chips en een blikje 0.0... , vind hij gezellig.. 
Ik kijk sowieso bijna geen tv, ik hóór hem wel want Kees begint dovig te worden 🫢

Overigens is de grote rooie niet aan het dementeren hoor, hij is nog maar 4 (kan natuurlijk ook op die leeftijd, maar neen)
Wat bleek: de batterijen van het kattenluikje waren leeg, dus hij kon wel naar buiten, maar niet meer naar binnen. 
En ja, het rode lampje knipperde, maar normaal gesproken gaan de batterijen dan nog minstens een maand mee, deze niet want het waren de oplaadbare en die begeven het dan ook gelijk voor de volle 100 %. 
Afijn, ik heb geen huilende grote rooie onder het slaapkamerraam gehad vannacht, wat een luxe. 
 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
15 juni 2026

@Maja heb je de uitslagen van het onderzoek al gekregen? 

En @Fonny, wanneer gaat de operatie plaats vinden? 

avatar
Rosee
15 juni 2026

Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan.

avatar
Rosee
15 juni 2026

Hier wel een voetballiefhebber. 

avatar
Yvonne
15 juni 2026
2 minuten geleden zei Rosee:

Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan.

Ja, daar was ik ook wel bang voor, maar gelukkig had meneer het gelijk weer door. 
En het zou me ook niks verwonderen als hij één dezer dagen 's nachts weer onder het raam staat te jammeren omdat hij zich eenzaam voelt, maar afgelopen nacht was gewoon al een k'dootje. 
Hij heeft ook wel eens staan te janken achter de kamerdeur 's nachts, ook vlakbij de slaapkamer natuurlijk, wilde meneer gewoon even wat aandacht en het liefst een paar lekkertjes De muur!
Maar goed... we zullen zien :) 

avatar
rapilos
15 juni 2026

een hele goede morgen allemaal,

Nog erg bewolkt buiten, maar ze beloven een hoop zon vanmiddag.
Straks ; vriend, koffie wandeling met de hond in natuurgebied.
Supermarkt voor tuinaarde, boterham thuis eten en volkstuin.

Voetbal niet gekeken, maar lekker naar bed gegaan
Totaal geen spijt van 😅
Vriend is thuis gaan kijken en heeft bij mij de eerste helft van Curacau gekeken.
Ondertussen heb ik een podcast geluisterd met oortjes in en een stukje gepaint

Gelukkig @Yvonne, dat alleen maar het kattenluikje leeg was.
Ben je van dat gemauw af voorlopig (hoop je 😊)

avatar
spirit
15 juni 2026
2 uur geleden zei Kaatjemama:

Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴

Ben je toch de maastunnel doorgewandeld? 🤣


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
15 juni 2026

Hier ook weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Vriend is vrij. Hij gaat zich aardig onmisbaar voelen, denkt dat de toko zonder hem niet draait. Heel veel met zijn werk bezig. Heeft moeite om dingen uit handen te geven. Heb gezegd dat hij eens meer aan zichzelf moet denken. Ik heb echt een rotweekend gehad. Het doet veel met mij als hij drinkt. Het ergste vond ik het nog voor mijn zoon. Die was weer bang, dat ik bier zou gaan drinken. Ik zag dat zorgenbekkie van hem en vond het echt erg. Gelukkig zag hij gisteren een gewone moeder. Het is allemaal erg confronterend. Ik ga alle lege bierflesjes straks inleveren. Zo heb ik weer goedkope boodschappen 😁. Heb ik ook meteen een overzicht van de hoeveelheid en eventuele voorraad. Hier nog geen zon.

avatar
spirit
15 juni 2026

Zonnetje breekt door. De bus is al ingeladen en wij gaan ons ontladen vanavond. Lekker muziek maken. Weer even onder de mensen. Een maaltijdsalade erin proppen en gaan. 

avatar
Kaatjemama
15 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺

avatar
Reacher
15 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺  
Reacher


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Fonny
16 juni 2026
20 uur geleden zei Yvonne:

@Maja heb je de uitslagen van het onderzoek al gekregen? 

En @Fonny, wanneer gaat de operatie plaats vinden? 

Vandaag 16 juni, ben nu onderweg...7 uur melden


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Maja
16 juni 2026
21 uur geleden zei Yvonne:

@Maja heb je de uitslagen van het onderzoek al gekregen? 

En @Fonny, wanneer gaat de operatie plaats vinden? 

Morgen gesprek met neuroloog. Hersenvliestumor met 2 mm gegroeid en deels in het schedelbot gaan groeien. 
 

@Fonny🍀💕


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.