Maandag 15 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Omdat iedereen uitslaapt 🤣 goeiemorgen
goeiemooiemorgen Jimbo en uitslapende frummers
Laat ik nu net een uur te vroeg klaarwakker wezen
dat gebeurt me niet zo vaak.
Goedemorgen Jim en Jane.
Ja, ik heb uitgeslapen, het werd gisteren een latertje.
Heb naar de voetbal gekeken want vond het zo sneu anders voor Kees dat hij in zijn eentje zou zitten.
Nou, ik kon er niet warm van worden van wat ik zag.
Mooi, nieuwe dag, we gaan er een mooie dag van maken.
Eerst een bakje...
DAGPACT:
Yvonne
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
goedenmorgen
de 2e helft was wel spannend, maar ik had bijna de tv uitgedaan door de eerste helft.
Geef mij maar tennis en volleybal, dat leeft veel meer in mijn beleving.
Maar goed, voetballiefhebbers hebben ook weer wat om over te praten.
En iets van chauvinisme wordt altijd wel wakker bij dit soort wedstrijden.
6 minuten geleden zei Kaatjemama:DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺Fonny🌞
goedenmorgen
Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴
Keb er niks van gezien, ik dacht zonder mij lukt het ze ook wel om gelijk te spelen 🤣 Opgeklopt spektakel met teveel teams, als je alle poulewedstrijden gezien hebt heb je al een overdosis voetbal gehad
Goedemorgen!
Voetbal... zonde van de tijd (eigenlijk heel veel dat op televisie te zien is). Beter lekker de natuur in.
Inderdaad zonde van de tijd, klopt. Maar ach, Kees kijkt er naar uit, dus bakje chips en een blikje 0.0... , vind hij gezellig..
Ik kijk sowieso bijna geen tv, ik hóór hem wel want Kees begint dovig te worden 🫢
Overigens is de grote rooie niet aan het dementeren hoor, hij is nog maar 4 (kan natuurlijk ook op die leeftijd, maar neen)
Wat bleek: de batterijen van het kattenluikje waren leeg, dus hij kon wel naar buiten, maar niet meer naar binnen.
En ja, het rode lampje knipperde, maar normaal gesproken gaan de batterijen dan nog minstens een maand mee, deze niet want het waren de oplaadbare en die begeven het dan ook gelijk voor de volle 100 %.
Afijn, ik heb geen huilende grote rooie onder het slaapkamerraam gehad vannacht, wat een luxe.
Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan.
Hier wel een voetballiefhebber.
2 minuten geleden zei Rosee:Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan.
Ja, daar was ik ook wel bang voor, maar gelukkig had meneer het gelijk weer door.
En het zou me ook niks verwonderen als hij één dezer dagen 's nachts weer onder het raam staat te jammeren omdat hij zich eenzaam voelt, maar afgelopen nacht was gewoon al een k'dootje.
Hij heeft ook wel eens staan te janken achter de kamerdeur 's nachts, ook vlakbij de slaapkamer natuurlijk, wilde meneer gewoon even wat aandacht en het liefst een paar lekkertjes ![]()
Maar goed... we zullen zien
een hele goede morgen allemaal,
Nog erg bewolkt buiten, maar ze beloven een hoop zon vanmiddag.
Straks ; vriend, koffie wandeling met de hond in natuurgebied.
Supermarkt voor tuinaarde, boterham thuis eten en volkstuin.
Voetbal niet gekeken, maar lekker naar bed gegaan
Totaal geen spijt van 😅
Vriend is thuis gaan kijken en heeft bij mij de eerste helft van Curacau gekeken.
Ondertussen heb ik een podcast geluisterd met oortjes in en een stukje gepaint
Gelukkig @Yvonne, dat alleen maar het kattenluikje leeg was.
Ben je van dat gemauw af voorlopig (hoop je 😊)
2 uur geleden zei Kaatjemama:Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴
Ben je toch de maastunnel doorgewandeld? 🤣
Hier ook weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Vriend is vrij. Hij gaat zich aardig onmisbaar voelen, denkt dat de toko zonder hem niet draait. Heel veel met zijn werk bezig. Heeft moeite om dingen uit handen te geven. Heb gezegd dat hij eens meer aan zichzelf moet denken. Ik heb echt een rotweekend gehad. Het doet veel met mij als hij drinkt. Het ergste vond ik het nog voor mijn zoon. Die was weer bang, dat ik bier zou gaan drinken. Ik zag dat zorgenbekkie van hem en vond het echt erg. Gelukkig zag hij gisteren een gewone moeder. Het is allemaal erg confronterend. Ik ga alle lege bierflesjes straks inleveren. Zo heb ik weer goedkope boodschappen 😁. Heb ik ook meteen een overzicht van de hoeveelheid en eventuele voorraad. Hier nog geen zon.
Zonnetje breekt door. De bus is al ingeladen en wij gaan ons ontladen vanavond. Lekker muziek maken. Weer even onder de mensen. Een maaltijdsalade erin proppen en gaan.
Nachtpact
kaatje🌺
Nachtpact
kaatje🌺
Reacher
20 uur geleden zei Yvonne:
Vandaag 16 juni, ben nu onderweg...7 uur melden
21 uur geleden zei Yvonne:
Morgen gesprek met neuroloog. Hersenvliestumor met 2 mm gegroeid en deels in het schedelbot gaan groeien.
@Fonny🍀💕
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.