Thema's

Logo Alles over drinken

dinsdag 16 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yana
16 juni 2026 25 reacties 524 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yana
16 juni 2026

Goedemorgen

avatar
Yana
16 juni 2026

Lieve @Maja, heel veel sterkte en warme armen om je heen ❤️
Hopelijk kan de neuroloog je morgen toch perspectief bieden.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yana
16 juni 2026

Lieve @Fonny, ik hoop heel hard dat de operatie vandaag goed gaat en dat je gesteund wordt door lieve mensen. 🙏🍀❤️

avatar
Yvonne
16 juni 2026

Goedemorgen Yana, goedemorgen frummers.

We denken aan je vandaag @Fonny, sterkte en ik hoop dat alles vandaag goed gaat en dat je daarna lekker weer kunt opknappen... 

En @Maja, wat een verschrikkelijk spannende, onzekere en waarschijnlijk ook angstige tijd moet dit zijn. 
Ik hoop dat de neuroloog morgen positieve vooruitzichten kan schetsen... ik denk aan je hoor. 
 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
16 juni 2026

goeiemooiemorgen frummers

@Fonny spannende en zenuwslopende uren nu dus, 
sterkte voor jou en een zo goed en snel mogelijk herstel:rose:

en @Maja ook voor jou gaat mn electr. theelichtje overal mee naartoe morgen:heart:


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
16 juni 2026

@Fonnyen @Maja❤️‍🩹


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
16 juni 2026

Heel veel sterkte @Maja en @Fonny❤️‍🩹


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bolletje
16 juni 2026

2 sterke vrouwen Maja en Fonny heel erg veel kracht de komende tijd.  Plaatjes Sterkte


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
16 juni 2026

Goedenmorgen. @Fonny en @Maja heel veel sterkte vandaag. Hier ook een kaarsje voor jullie. Power women 💪 

Het muziekavondje heeft ons goed gedaan. Gelukkig is mijn vriend weer opgeknapt. Afgelopen zondag heeft hij gelukkig niet doorgedronken. Daar had hij de kans niet voor. Er waren haast geen onbewaakte momenten 😁. Daar heb ik wel voor gezorgd. Vandaag is hij weer aan het werk. Voor mij is de rust weer teruggekeerd.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
16 juni 2026

Lieve @Maja en @Fonny💌

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
rapilos
16 juni 2026

Goedemorgen allemaal,

Ook van mij, sterkte en liefs voor @Majaen @Fonny


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
16 juni 2026

❤️‍🩹 voor @Fonny en @Maja


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
16 juni 2026

Vorige week diep gaan, in mijn nieuwe boeken, in gesprekken met psy en man, in mezelf, en dat begint precies z’n vruchten af te werpen. Ik ben meer dan ooit gemotiveerd om schoon schip te maken, in mijn huis, mijn omgeving en in mezelf. Weg met alle brol in huis, alles weg wat niet meer past en wat blijft mooi organiseren, helder, proper en netjes. En dat ook in mezelf. Mn angsten, negatieve gedachten en verslavingen hebben me lang genoeg in de weg te gezeten en me belemmerd om m’n eigen leven ten volle te be-leven. Mijn eigen paradijs creëren zowel binnen als buiten. We hebben al een buitenpoort gekocht. Wie me naar beneden wil halen komt er in het vervolg niet meer in. M’n hart is altijd open geweest, voor iedereen, maar ik ben geen stortplaats (meer). Ik wil het mooi en fijn houden hier, en dat heb ik zelf in de hand. Morgen passeren in de Action, is het plan, voor van die doorzichtige organiser boxen. 💪


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
16 juni 2026

@Musashiwilde net naar je vragen. Toevallig 

heel fijn te horen dit ❤️👏top 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
16 juni 2026

Wat een goed plan @Musashi. Een schoon georganiseerd huis, geeft rust. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
16 juni 2026

Het is stil vandaag.

Ik ontdek net in een email van een Finse klant dat juni in het Fins kesäkuuta heet. Ik heb zin om het heel hard te zeggen maar ik durf het niet.

Maandag heet maanantai, dat dan weer wel. Eigenlijk verbijsterend hoeveel het er nog op lijkt, want het Fins komt rechtstreeks van de marsmannetjes...

avatar
Kohtje
16 juni 2026

.. en aarbeien zijn mansikoita.. ook zo iets. 

avatar
lady jane
16 juni 2026

en uksi kaksi kolme neljè is 1, 2 3 en 4. Ooit kwam ik tot 10 op vakantie daar.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
16 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺  


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
16 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺  
Reacher

Trusten


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
16 juni 2026

Welterusten allemaal

De holenbeer en de vlinder gaan naar Hellfest, leuk! 🤘🏼🤘🏼🤘🏼

Dat had ik misschien ook wel gewild maar niet langer dan 10 minuten


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
lady jane
16 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺  
Reacher
Jane

avatar
Maja
16 juni 2026

Nachtpact

kaatje🌺  
Reacher
Jane
Maja

avatar
bumperjim
17 juni 2026
16 uur geleden zei Kohtje:

.. en aarbeien zijn mansikoita.. ook zo iets. 

Jij was toch Litouws van oorsprong? Heeft dat nog iets met Fins te maken? Estlands wel, dat weet ik, maar Litouwen is toch weer 2 landen verderop.

avatar
Kohtje
17 juni 2026
58 minuten geleden zei bumperjim:

Jij was toch Litouws van oorsprong? Heeft dat nog iets met Fins te maken? Estlands wel, dat weet ik, maar Litouwen is toch weer 2 landen verderop.

Ja, Ests en Fins zijn verwant aan elkaar, de landen liggen ook vlak bij elkaar en hebben altijd nauwe contacten onderhouden. Finnen en Esten kunnen elkaar redelijk volgen in hun eigen taal, zoiets als Nederlanders en Duitsers.
Lets en Litouws zijn beide Indo-Europese talen die wel eenzelfde oorsprong hebben maar ieder een eigen ontwikkeling hebben doorgemaakt. Letten en Litouwers kunnen elkaar niet of nauwelijks verstaan. Ook wat betreft religie is er verschil. Litouwen, grenzend aan Polen, is voornamelijk katholiek, Letland, iets noordelijker, is voornamelijk Luthers. 

En wat betreft mijn wortels, mijn vader kwam uit Letland, Riga, mijn moeder was een Amsterdamse, mijn grootouders kwamen uit Amsterdam, Denemarken en Friesland. Al met al een behoorlijk noordeuropese mengelmoes. Raar dat ik het dan toch vaak zo koud heb. 😟
 


Like 2
2 anderen reageerden hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.