Thema's

Logo Alles over drinken

Woensdag 17 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
17 juni 2026 23 reacties 493 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
17 juni 2026

Goedemorgen frummers. 
Er wordt hier een bewolkte dag verwacht met wat regen... 
We zullen zien. 
Een bakje eerst maar even. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

avatar
Musashi
17 juni 2026

Goeie morgen Yvonne en iedereen die nog zal volgen,

Hier maken we ons op voor een paar snikhete dagen. Ik ga mijn oefening vandaag verder zetten: harde grenzen zacht aangeven. Iedereen is welkom, maar op mijn voorwaarden en wanneer het mij past. Vanavond is het receptie en expositie van mijn dochter haar eerste jaar kunstacademie. Ik ben heel blij dat ze een hobby heeft gevonden waar ze zich echt goed in voelt en waar ze leert dat niet alles van de eerste keer perfect hoeft te zijn maar waarbij oefenen loont. Trots en benieuwd. Ik heb daarbij beseft hoe belangrijk dagelijkse me-time voor me is. Dus, geen bezoek ontvangen vanmiddag, hoe mooi het weer ook is, want een volle dag omringd met mensen vind ik te veel. Zo, dat dus, nu nog oefenen met m’n communicatieskills. 😁

 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
lady jane
17 juni 2026

goeiemooiemorgen frummers

avatar
Yvonne
17 juni 2026

@Maja, ik denk aan je vandaag, sterkte... 

@Fonny, ik hoop dat het gisteren allemaal voorspoedig is verlopen? Hoe ist nu met je? 

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
17 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
bolletje
17 juni 2026

Goeie morgen dames en alle anderen.

Musashi, welke hobby heeft jouw dochter?

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
17 juni 2026

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje 🌺

avatar
Kaatjemama
17 juni 2026

Goedemorgen allemaal ☀️

avatar
Yvonne
17 juni 2026

Goedemorgen dames. 
Jij veel plezier vanavond Musashi... 

Ik ga er vandoor lui, de plicht roept... 
Maak er een mooie dag van, met of zonder zon... 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
lady jane
17 juni 2026

toitoitoi @Maja  en @Fonny moedig snel weer op de been:rose:


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Musashi
17 juni 2026

Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰

avatar
Kaatjemama
17 juni 2026

Veel plezier vanavond @Musashi


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
17 juni 2026
45 minuten geleden zei Musashi:

Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰

Toen ik 8 was was mijn top 3 Kwik, Kwek en Kwak 🤣


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Musashi
17 juni 2026

@bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠

avatar
spirit
17 juni 2026

Kinderen zijn tegenwoordig snel volwassen. Een heel verschil met onze kindertijd. Ik speelde met poppen en met de poppenwagen vadertje en moedertje spelen 😄. Zie het ool aan mijn kleindochter. Die is ook 8. Wel knap van jou dochter @Musashi. Die van mij hangt liever de clown uit. Die heeft wat concentratieproblemen omdat ze altijd leuk gevonden wil worden tegenover andere kinderen. Ze doet dan ook gevaarlijke dingen. In de speeltuin 10 keer koppeltje duiken op het klimrek. Tsja, toen viel ze. Grote bult op haar hoofd, maar gaf geen kik. Ze vond het zelfs stoer en ik moest er een foto van maken. 

 

avatar
Kaatjemama
17 juni 2026
1 uur geleden zei Musashi:

@bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠

Vindt dit wel grappige fase onze jongste zit daar midden in ze had laatst een bbq op d’r hockey club zei ik voor de grap dat ik en de vader even gingen fietsen wel koffie kwamen drinken. Ongelofelijk dat was geen grapje 😂soms wil ze dat ik haar ophaal omdat de vader tegen iedereen kletst  en schaamt ze zich voor.heerlijk 

me jongens zijn dat station allang voorbij en vinden het zo leuk als je op werk langs komt. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
17 juni 2026

Vandaag een rustige dag gehad. Gisterenavond weer mijn banen gezwommem samen met mijn zoon. Dat is traditie geworden. Vanmiddag mijn zoon en jongste kleinkind nog langs geweest. Hij had het nog over mijn vriend. Dat hij zo moeilijk was, als hij heeft gedronken. Het ging over shag. Ik had gevraagd aan mijn zoon of hij shag mee wilde nemen, omdat ik natuurlijk niet wilde dat mijn vriend shag ging halen. Kon hem dus met veel moeite toch thuishouden. Hij schijnt een lullige opmerking gemaakt te hebben tegen mijn zoon. Mijn zoon is dan even klaar met hem. Daarom ging hij gisteren niet mee naar binnen, na het zwemmen. Tsja, mijn vriend weet dat waarschijnlijk niet meer, maar mijn zoon onthoud dat dan even. Hij heeft nu wel ingezien dat ik niet drink. Ja, het moet ook geen gezicht geweest zijn, toen hij zaterdag kwam. Ook voor mijn zoon confronterend. Die is dan zo bang dat ik mee ga drinken.

 

avatar
Maja
17 juni 2026
13 uur geleden zei Yvonne:

@Maja, ik denk aan je vandaag, sterkte... 

@Fonny, ik hoop dat het gisteren allemaal voorspoedig is verlopen? Hoe ist nu met je? 

 

De neuroloog nam de tijd om de scanbeelden te bespreken. Vanwege de groei van de tumor over 6 maanden nieuwe mri hersenen. Weer gegroeid? Dan operatie. Bij klachten bellen, dan eerder een scan. Blij dat het gesprek achter de rug is. 
 

@Fonny💪🍀


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
spirit
17 juni 2026

@Maja, het is nog onzeker of de tumor gaat groeien dus. Hopelijk niet. Wel spannend nog steeds allemaal, maar in ieder geval weet je nu wat. Het beste er maar van hopen he? Ben je opgelucht of nog steeds onzeker? 

avatar
Maja
17 juni 2026

@spirit: Opgelucht dat er nu niet ingegrepen wordt en dat ik weet op welke uitvalverschijnselen ik alert moet zijn. Maar onzekerheid knaagt ook aan mij. Moet het even een plaats geven. 


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
lady jane
17 juni 2026

:heart:

avatar
Fonny
18 juni 2026
15 uur geleden zei Maja:

De neuroloog nam de tijd om de scanbeelden te bespreken. Vanwege de groei van de tumor over 6 maanden nieuwe mri hersenen. Weer gegroeid? Dan operatie. Bij klachten bellen, dan eerder een scan. Blij dat het gesprek achter de rug is. 
 

@Fonny💪🍀

Het gaat iets beter met de pijn,  pijn...volgende week vrijdag pas uitslag van de patholoog...hopen dat de snijranden schoon zijn


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Maja
18 juni 2026

Hopelijk neemt de pijn snel steeds meer af. En dat akelige wachten altijd. Bah…😔

veel sterkte en beterschap!


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.