Woensdag 17 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Goedemorgen frummers.
Er wordt hier een bewolkte dag verwacht met wat regen...
We zullen zien.
Een bakje eerst maar even.
Goeie morgen Yvonne en iedereen die nog zal volgen,
Hier maken we ons op voor een paar snikhete dagen. Ik ga mijn oefening vandaag verder zetten: harde grenzen zacht aangeven. Iedereen is welkom, maar op mijn voorwaarden en wanneer het mij past. Vanavond is het receptie en expositie van mijn dochter haar eerste jaar kunstacademie. Ik ben heel blij dat ze een hobby heeft gevonden waar ze zich echt goed in voelt en waar ze leert dat niet alles van de eerste keer perfect hoeft te zijn maar waarbij oefenen loont. Trots en benieuwd. Ik heb daarbij beseft hoe belangrijk dagelijkse me-time voor me is. Dus, geen bezoek ontvangen vanmiddag, hoe mooi het weer ook is, want een volle dag omringd met mensen vind ik te veel. Zo, dat dus, nu nog oefenen met m’n communicatieskills. 😁
goeiemooiemorgen frummers
@Maja, ik denk aan je vandaag, sterkte...
@Fonny, ik hoop dat het gisteren allemaal voorspoedig is verlopen? Hoe ist nu met je?
DAGPACT:
Yvonne
Goeie morgen dames en alle anderen.
Musashi, welke hobby heeft jouw dochter?
DAGPACT:
Yvonne
kaatje 🌺
Goedemorgen allemaal ☀️
Goedemorgen dames.
Jij veel plezier vanavond Musashi...
Ik ga er vandoor lui, de plicht roept...
Maak er een mooie dag van, met of zonder zon...
Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰
45 minuten geleden zei Musashi:Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰
Toen ik 8 was was mijn top 3 Kwik, Kwek en Kwak 🤣
@bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠
Kinderen zijn tegenwoordig snel volwassen. Een heel verschil met onze kindertijd. Ik speelde met poppen en met de poppenwagen vadertje en moedertje spelen 😄. Zie het ool aan mijn kleindochter. Die is ook 8. Wel knap van jou dochter @Musashi. Die van mij hangt liever de clown uit. Die heeft wat concentratieproblemen omdat ze altijd leuk gevonden wil worden tegenover andere kinderen. Ze doet dan ook gevaarlijke dingen. In de speeltuin 10 keer koppeltje duiken op het klimrek. Tsja, toen viel ze. Grote bult op haar hoofd, maar gaf geen kik. Ze vond het zelfs stoer en ik moest er een foto van maken.
1 uur geleden zei Musashi:@bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠
Vindt dit wel grappige fase onze jongste zit daar midden in ze had laatst een bbq op d’r hockey club zei ik voor de grap dat ik en de vader even gingen fietsen wel koffie kwamen drinken. Ongelofelijk dat was geen grapje 😂soms wil ze dat ik haar ophaal omdat de vader tegen iedereen kletst en schaamt ze zich voor.heerlijk
me jongens zijn dat station allang voorbij en vinden het zo leuk als je op werk langs komt.
Vandaag een rustige dag gehad. Gisterenavond weer mijn banen gezwommem samen met mijn zoon. Dat is traditie geworden. Vanmiddag mijn zoon en jongste kleinkind nog langs geweest. Hij had het nog over mijn vriend. Dat hij zo moeilijk was, als hij heeft gedronken. Het ging over shag. Ik had gevraagd aan mijn zoon of hij shag mee wilde nemen, omdat ik natuurlijk niet wilde dat mijn vriend shag ging halen. Kon hem dus met veel moeite toch thuishouden. Hij schijnt een lullige opmerking gemaakt te hebben tegen mijn zoon. Mijn zoon is dan even klaar met hem. Daarom ging hij gisteren niet mee naar binnen, na het zwemmen. Tsja, mijn vriend weet dat waarschijnlijk niet meer, maar mijn zoon onthoud dat dan even. Hij heeft nu wel ingezien dat ik niet drink. Ja, het moet ook geen gezicht geweest zijn, toen hij zaterdag kwam. Ook voor mijn zoon confronterend. Die is dan zo bang dat ik mee ga drinken.
13 uur geleden zei Yvonne:
De neuroloog nam de tijd om de scanbeelden te bespreken. Vanwege de groei van de tumor over 6 maanden nieuwe mri hersenen. Weer gegroeid? Dan operatie. Bij klachten bellen, dan eerder een scan. Blij dat het gesprek achter de rug is.
@Fonny💪🍀
@Maja, het is nog onzeker of de tumor gaat groeien dus. Hopelijk niet. Wel spannend nog steeds allemaal, maar in ieder geval weet je nu wat. Het beste er maar van hopen he? Ben je opgelucht of nog steeds onzeker?
@spirit: Opgelucht dat er nu niet ingegrepen wordt en dat ik weet op welke uitvalverschijnselen ik alert moet zijn. Maar onzekerheid knaagt ook aan mij. Moet het even een plaats geven.
15 uur geleden zei Maja:De neuroloog nam de tijd om de scanbeelden te bespreken. Vanwege de groei van de tumor over 6 maanden nieuwe mri hersenen. Weer gegroeid? Dan operatie. Bij klachten bellen, dan eerder een scan. Blij dat het gesprek achter de rug is.
@Fonny💪🍀
Het gaat iets beter met de pijn, pijn...volgende week vrijdag pas uitslag van de patholoog...hopen dat de snijranden schoon zijn
Hopelijk neemt de pijn snel steeds meer af. En dat akelige wachten altijd. Bah…😔
veel sterkte en beterschap!
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.