Zondag 21 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Mogge! 38 voorspeld vanmiddag dus nu maar ff eruit nu het nog fris is, want fris wordt straks een zeldzaam ding 🥵
DAGPACT:
Mormel
Inderdaad profiteren van de ochtend om iets te doen.
Goedemorgen heren, goedemorgen frummers,
Vanmorgen om 5 uur heb ik alles tegen elkaar opengezet, het is nu lekker in huis.
En ook lekker buiten nog even.
Geen regen en onweer vannacht, dus geen paniekerige hond gelukkig.
Mooi, een bakje maar even nu.
DAGPACT:
Mormel
Yvonne
DAGPACT:
Mormel
Yvonne
kaatje 🌺
Goedenmorgen allemaal
hier zo even beetje opruimen nu het nog te doen is.temperatuur.vanmiddag even varen met manlief zonder kinderen. Proberen beetje de drukte te ontwijken. Zal lastig worden vandaag want zal druk zijn op het water .
Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️.
goeiemooiemrogen frummers![]()
Goedemorgen. Ik ga lunchen met een vriendin. Gezellig.
En ik ga weer lekker op het jaarpact. Veel beter voor mij.
Een hele goede morgen allemaal,
Wordt alweer warmpjes.
Gelukkig nooit geen zon in de huiskamer in de zomer.
Binnen 27, buiten 24 graden momenteel.
Dus balkondeur nog lekker even open en sluiten zodra het buiten warmer gaat worden
Goed van je dat je op het jaarpact gaat staan @Lika
Hoewel ik bijna de drie jaar aantik, durf ik niet meer
Ben er al zo vaak afgevallen, dat ik het gevoel heb dat het de goden verzoeken is
(Hoewel ik me echt niet kan voorstellen dat ik er ooit weer aan begin
Ja, @rapilos. Dan val ik maar. Ik heb mijn lesje de afgelopen periode weer geleerd.
3 uur geleden zei Kaatjemama:
Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️.
Dank je 2x! De kids zijn nog op hellfest, laatste dag. Denk niet dat ze eraan denken. Is niet erg, ik hecht niet zo aan 1 bepaalde dag. Ze mogen ook morgen aan me denken 😁
Haha te vroeg gesproken, krijg net een vaderdagappje 💝
@Likastoer van je dat je weer op het jaarpact gaat. Voor mij geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor @rapilos. Over 3 dagen 8 maanden alcoholvrij, gisteren had ik ineens enorm veel zin in een koud biertje (terwijl ik eigenlijk bijna nooit bier dronk). Kwam denk ik door een combinatie van dingen: overal in de stad bierdrinkende oranje fans, ik had nog niet gegeten, had bier meegenomen voor vriend, het was warm, en ik heb al een tijdje een wat onbestemd gevoel. Ging bijna overstag maar dacht ineens: 'het hoeft niet.' Dat hielp gelukkig. @Likaheb je afgelopen tijd af en aan gedronken, dat je nu deze stap weer neemt?
5 uur geleden zei Kaatjemama:DAGPACT:
Mormel
Yvonnekaatje 🌺
Fonny🌞
@Roseedat klopt. En dat gaat dan toch weer meer worden en onprettig. Dus nee. Been there, done that etc. Ik gun mezelf beter.
Ik heb net een ijskoud 0%biertje op
Uit dat groene flesje, echt heerlijk als je trek in bier hebt en ik proef het verschil nauwelijks
Das een goeie @rapilos, heb dat een paar keer gedronken en vond het echt lekker. En toch een beetje meedoen 😛
Vind het af en toe bijna 'jammer ' dat ik niet meteen in een binge kom als ik drink, dan was het tenminste duidelijk dat ik echt nooit meer kan drinken. Maar juist omdat het zolang goed kan gaan als ik drink, en het best lang bij 2 drankjes kan houden is het zo verraderlijk. Dan ga ik weer denken dat het best meevalt, maar vroeg of laat gaat het toch weer helemaal mis. Bovendien ben ik het zat om weer te onderhandelen, wanneer wel/niet, is mijn glas wel vol genoeg (immers ik 'mocht' er maar 2) etc. Dus dat zegt al genoeg.
Precies dat @Rosee.
Nachtpact
Quinn.
Reacher
Leuke dingen
Comicon met mijn allerliefsten bij me.
Nachtpact
Quinn.
Reacher
kaatje🌺
leuke dingen genoten vandaag op het water 💦 van alle jonge gansjes eendjes waterkipjes enzovoort
Nachtpact
Quinn.
Reacher
kaatje🌺
Jane
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.