Thema's

Logo Alles over drinken

Zondag 21 juni 2026

avatar
Topic gestart door bumperjim
21 juni 2026 30 reacties 502 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
bumperjim
21 juni 2026

Mogge! 38 voorspeld vanmiddag dus nu maar ff eruit nu het nog fris is, want fris wordt straks een zeldzaam ding 🥵

avatar
Mormel
21 juni 2026

DAGPACT:

Mormel

Inderdaad profiteren van de ochtend om iets te doen. 

avatar
Yvonne
21 juni 2026

Goedemorgen heren, goedemorgen frummers, 
Vanmorgen om 5 uur heb ik alles tegen elkaar opengezet, het is nu lekker in huis. 
En ook lekker buiten nog even. 
Geen regen en onweer vannacht, dus geen paniekerige hond gelukkig. 
Mooi, een bakje maar even nu. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
21 juni 2026

DAGPACT:
Mormel
Yvonne 

avatar
Kaatjemama
21 juni 2026

DAGPACT:
Mormel
Yvonne 

kaatje 🌺

 

avatar
Kaatjemama
21 juni 2026

Goedenmorgen allemaal

hier zo even beetje opruimen nu het nog te doen is.temperatuur.vanmiddag even varen met manlief zonder kinderen. Proberen beetje de drukte te ontwijken. Zal lastig worden vandaag want zal druk zijn op het water .

Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️

avatar
lady jane
21 juni 2026

goeiemooiemrogen frummers:sun:
 

avatar
Lika
21 juni 2026

Goedemorgen. Ik ga lunchen met een vriendin. Gezellig.


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
21 juni 2026

Veel  plezier @Lika


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
21 juni 2026

En ik ga weer lekker op het jaarpact. Veel beter voor mij. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
rapilos
21 juni 2026

Een hele goede morgen allemaal,

Wordt alweer warmpjes.
Gelukkig nooit geen zon in de huiskamer in de zomer.
Binnen 27, buiten 24 graden momenteel.
Dus balkondeur nog lekker even open en sluiten zodra het buiten warmer gaat worden

Goed van je dat je op het jaarpact gaat staan @Lika
Hoewel ik bijna de drie jaar aantik, durf ik niet meer
Ben er al zo vaak afgevallen, dat ik het gevoel heb dat het de goden verzoeken is
(Hoewel ik me echt niet kan voorstellen dat ik er ooit weer aan begin

avatar
Lika
21 juni 2026

Ja, @rapilos. Dan val ik maar. Ik heb mijn lesje de afgelopen periode weer geleerd. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
bumperjim
21 juni 2026
3 uur geleden zei Kaatjemama:

 

Voor iedereen die vader is fijne vaderdag en voor iedereen die die vader al verloren is sterkte vandaag❤️

Dank je 2x! De kids zijn nog op hellfest, laatste dag. Denk niet dat ze eraan denken. Is niet erg, ik hecht niet zo aan 1 bepaalde dag. Ze mogen ook morgen aan me denken 😁

avatar
bumperjim
21 juni 2026

Haha te vroeg gesproken, krijg net een vaderdagappje 💝

avatar
Kaatjemama
21 juni 2026

O heerlijk toch idd hoeft niets groots te zijn.

Appje is al leuk vanaf een festival 

@bumperjim


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
21 juni 2026

@Likastoer van je dat je weer op het jaarpact gaat. Voor mij geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor @rapilos. Over 3 dagen 8 maanden alcoholvrij, gisteren had ik ineens enorm veel zin in een koud biertje (terwijl ik eigenlijk bijna nooit bier dronk). Kwam denk ik door een combinatie van dingen: overal in de stad bierdrinkende oranje fans, ik had nog niet gegeten, had bier meegenomen voor vriend, het was warm, en ik heb al een tijdje een wat onbestemd gevoel. Ging bijna overstag maar dacht ineens: 'het hoeft niet.' Dat hielp gelukkig. @Likaheb je afgelopen tijd af en aan gedronken, dat je nu deze stap weer neemt?

avatar
Fonny
21 juni 2026
5 uur geleden zei Kaatjemama:

DAGPACT:
Mormel
Yvonne 

kaatje 🌺

Fonny🌞

 

 

avatar
Lika
21 juni 2026

@Roseedat klopt. En dat gaat dan toch weer meer worden en onprettig. Dus nee. Been there, done that etc. Ik gun mezelf beter.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
rapilos
21 juni 2026

@Rosee

Ik heb net een ijskoud 0%biertje op

Uit dat groene flesje, echt heerlijk als je trek in bier hebt en ik proef het verschil nauwelijks 

avatar
Rosee
21 juni 2026

Das een goeie @rapilos, heb dat een paar keer gedronken en vond het echt lekker. En toch een beetje meedoen 😛


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Rosee
21 juni 2026

Vind het af en toe bijna 'jammer ' dat ik niet meteen in een binge kom als ik drink, dan was het tenminste duidelijk dat ik echt nooit meer kan drinken. Maar juist omdat het zolang goed kan gaan als ik drink, en het best lang bij 2 drankjes kan houden is het zo verraderlijk. Dan ga ik weer denken dat het best meevalt, maar vroeg of laat gaat het toch weer helemaal mis. Bovendien ben ik het zat om weer te onderhandelen, wanneer wel/niet, is mijn glas wel vol genoeg (immers ik 'mocht' er maar 2) etc. Dus dat zegt al genoeg.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
21 juni 2026

Precies dat @Rosee.

avatar
Reacher
21 juni 2026

Nachtpact

Quinn. 
Reacher

 

Leuke dingen

Comicon met mijn allerliefsten bij me. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
21 juni 2026

Nachtpact

Quinn. 
Reacher
kaatje🌺

leuke dingen genoten vandaag op het water 💦 van alle jonge gansjes eendjes waterkipjes enzovoort 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
21 juni 2026

Nachtpact

Quinn. 
Reacher
kaatje🌺
Jane


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.