Thema's

Logo Alles over drinken

Maandag 22 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
22 juni 2026 28 reacties 438 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Yvonne
19 uur geleden

Goedemorgen frummers, 
Zo, het is maandag. 
Gisteren was een drukke dag: kinderen en kleinkinderen kwamen voor Vaderdag. 
Ik kan honderd keer zeggen dat ze nu zelf .... bla bla bla... ze komen tóch. Lief. 
En het was gezellig. 
Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat het maandag is: even rust. 
Die hitte ben ik wel zat onderhand, maar ja, het begint nog maar net.
Bakje dan maar even 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Yvonne
19 uur geleden

DAGPACT:
Yvonne 

avatar
Mormel
19 uur geleden

DAGPACT:
Yvonne
Mormel

Goedemorgen. Hoop dat iedereen het 's nachts een beetje koel kan houden. 

avatar
Kaatjemama
18 uur geleden
21 minuten geleden zei Yvonne:

DAGPACT:
Yvonne
Mormel
kaatje 🌺

 

avatar
Kaatjemama
18 uur geleden

Fijn even rust  @Yvonneleuk dat ze geweest zijn maar snap je zo goed dat je even lekker kan bij komen.

Hou van al me kinderen maar geniet ook zo erg even met z’n 2 soms. Even opladen.

@Mormel hier was het redelijk te doen raam open. Geen airco hier 😅wel korte nachten geld voor iedereen denk.

 

 zo naar de stad het het is tijd voor me halfjaarlijkse check up. Voor de medicijnen 💊 ze beginnen vast weer over de adhd medicatie 😅 iets waar we het nooit over eens werden. misschien moet ik het nog een kans geven nu ik niet meer drink. Alles is anders.🤷🏼‍♀️

gister op de boot lekker op de boot radel  0.0 mee en me man probeerde er ook een gek voelde soort weer gezellig samen.🥰


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Lika
18 uur geleden

Goedemorgen.

DAGPACT:
Yvonne
Mormel
kaatje 🌺
Lika

avatar
lady jane
18 uur geleden

goeiemooiemorgen frummers
uren voor mn ventilator (20 jaar oud) zitten balen dat die het niet goed meer deed.
Kom ik er s avonds toevallig achter dat hij met de uitblaaskant de verkeerde kant op stond:devil:
Dus nu kan hij weer terug naar de laagste stand en voelt het weer luxe als eerder.
Ik stel dat ding altijd uit, want eenmaal aan gewend lijk ik er wel verslaafd aan.
Gelukkig mag ik vandaag naar de sauna want daar hebben ze giga bomen op het gras en na
de koude douche krijg ik daar zelfs kippevel tijdens het lezen. En er is hitteprotocol voor de opgietingen
dus kalmpjes aan verder. De heen en terugreis is de grootste hobbel vandaag.


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Mariposa
17 uur geleden

Goedemorgen!

Heerlijk weekend gehad met familie en gisteren een gaaf optreden gezien van Danny Bryant. Hij heeft een nieuw album met hele mooie nummers. Als ik het goed begreep (je verstaat de zanders nooit zo goed als ze wat zeggen, ik niet tenminste) is dat album tot stand gekomen naar aanleiding van zijn stoppen met drinken. Hier een mooi nummer welke hij ook speelde:

Fijne dag mensen!


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Maja
16 uur geleden

Geniet van de sauna @lady jane! Een koude douche of dompelbad is heerlijk met dit weer. Donderdag 35 graden aangekondigd. En dat aan de kust. Dus binnenland nog warmer. 🥵🥵🥵


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
15 uur geleden

Veel plezier @lady jane

denk dat ik volgende week ook maar naar de sauna ga heerlijk met dit weer.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
13 uur geleden

Een heftig weekend gehad. Het was allemaal teveel van het goede. We waren best moe zaterdag en helaas is mijn vriend daarna aan het bier gegaan. Nuchtere maag, niets gegeten en ineens staat zijn dochter voor mijn neus. Die had hij via de app uitgenodigd. Dubbel emotioneel door de drank. Ze is hier wel 2 uur geweest. Van zijn ex mag ze niet bij ons komen, dus alles moet stiekem. Ik vind dit erg gecompliceerd allemaal. Gisteren nog ziek van de drank maar toch weer gepakt om zich beter te voelen. Nu ligt hij voor pampus op de loungebank buiten. Niet wakker te krijgen. Ik doe maar gewoon mijn ding. Alles gaat gewoon door. Wederom weer geen leuk weekend gehad door die tyfusdrank 😥.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
10 uur geleden

Balen @spirit heel erg vervelend voor je 

avatar
rapilos
10 uur geleden

Ach, wat tot voor je @spirit

Hoop, dat hij zich weer snel kan herpakken 

Sterkte meis 

avatar
Fonny
10 uur geleden
8 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen.

DAGPACT:
Yvonne
Mormel
kaatje 🌺
Lika

Fonny🌞

 

avatar
spirit
8 uur geleden
1 uur geleden zei rapilos:

Ach, wat tot voor je @spirit

Hoop, dat hij zich weer snel kan herpakken 

Sterkte meis 

Inmiddels heeft hij zich herpakt maar is nu natuurlijk doodmoe. Dat met die hitte erbij en 2 dagen niet gegeten. Nu koude macaroni aan het maken met een saladeschotel erbij. De repetitie gaat niet door natuurlijk. Smoes verzonnen. Tsja, zo gaat dat. Echt gezelliger wordt hij er allang niet meer van. Hij valt gewoon in slaap. Geen idee wat zijn trigger is. Ik dacht verleden week dat het door de drukte van mijn kleindochter kwam. Er zijn nog veel dingen die hij niet heeft verwerkt. Daarom komt de zolder ook niet leeg. Zelfs kleding kan hij niet wegdoen van zijn vrouw. Er liggen zelfs nog oude medicijnen.

avatar
rapilos
7 uur geleden

Hoop dat hij veel water drinkt met deze hitte en kater

avatar
Mormel
6 uur geleden

Even een zijvraagje. Is er misschien iemand hier die de verjaardagen bijhoudt en mij die van Renaldo kan geven?

avatar
Reacher
5 uur geleden

Nachtpact

Quinn
Reacher   

 

Mooie dingen

Mogen helpen

Een bloempot in de vorm van een octopus 

avatar
Yvonne
5 uur geleden
1 uur geleden zei Mormel:

Even een zijvraagje. Is er misschien iemand hier die de verjaardagen bijhoudt en mij die van Renaldo kan geven?

Nee, al jaren geleden is de kalender leeggehaald en kunnen we de verjaardagen niet meer zien Mormel. 

avatar
Yvonne
5 uur geleden

Nachtpact

Quinn
Reacher
Yvonne 

Mooi moment vandaag: Even heerlijk in de tuin kunnen zitten bij een acceptabele temperatuur... 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
5 uur geleden

Nachtpact

Quinn
Reacher   
kaatje 🌺

door gesprekken vandaag meer vertrouwen en zin hebben in de toekomst.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
4 uur geleden

Lekker Vonneke, ik zie je op een schommelstoel onder een schaduwrijke appelboom. 
 

En jij lijkt weer even in een goede niet drinken flow te zijn gekomen @Kaatjemama

avatar
lady jane
4 uur geleden

Nachtpact

Quinn
Reacher   
Yvonne
kaatje 🌺
Jane

avatar
Kaatjemama
4 uur geleden

@Reacherzeker gaat goed 😊 dank je   merk dat heftige dingen nog wel een trigger zijn.
 

was tegelijk gegaan even netjes opnieuw 


Nachtpact

Quinn
Reacher   
kaatje 🌺

Yvonne 

door gesprekken vandaag meer vertrouwen en zin hebben in de toekomst.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
lady jane
4 uur geleden

bewerk m nog maar n keer @Kaatjemama:unsure::)

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.