Daar word ik vrolijk van
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Dartelende lammetjes die uit der nachthok gelaten worden springen rennen. Das toch vrolijk zo smorgens
Bij mijn wandeling 5 jonge waterhoentjes gezien. Zo lief. Hoop wel dat het er 5 blijven, helaas is dat meestal niet zo.
Niet vandaag maar enkele dagen geleden een hoop hommels rond een vogelhuisje zien vliegen. Weer bijgeleerd dat de boomhommel dit gebruikt om een nest van te maken en na de zomer de kolonie automatisch verplaatst. Ik blij met weer wat extra beestjes in de tuin.
Daarstraks buiten in de hangmat gelegen en wat wolken zitten staren. Het is als 's nachts kijken naar de sterren, zeer relativerend voor je eigen problemen.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

