Zaterdag 2 mei 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Zojuist zei Lika:Zwart, lekker!
Is er een andere manier? ☕
Ook koffie voor @Marjolijn
Het lukt me niet om alles bij te lezen, dus ik weet niet precies waarom je dag zo lastig is @Quinn. Ik ben dan een beetje bang iets helemaal verkeerd te zeggen. Maar sterkte in ieder geval!
1 minuut geleden zei Quinn:Is er een andere manier? ☕
Nee, eigenlijk niet:-)
2 minuten geleden zei Marjolijn:Bellen is nu geen optie. Ben ook erg benauwd. Pijn is ook erg aanwezig
Komt de thuiszorg nog?
@Lika verjaardag van de tweeling.
Ah, ik snap het. Ja, dat lijkt me idd ontzettend lastig.
Hmm ja, dus dat. Voldeed Rome aan je verwachtingen?
Ja. Prachtig. Maar echt niet normaal zoveel toeristen ( net als ik).
Maar ongelofelijk wat er nog aan ouds is te vinden ! En steeds is er nog iets:-)
Ah ja, het is zoveel dat je er na drie dagen blasé van wordt hè?
Ja, rust vind je in Rome niet echt gemakkelijk. Maar ik hield toen wel van het bruisende. Heb je iemand achter de hand @Marjolijn?
53 minuten geleden zei Quinn:Ah ja, het is zoveel dat je er na drie dagen blasé van wordt hè?
Echt!
Bruisend vind ik prachtig. Rijen toeristen is andere koek. Ik ben niet zozeer uit op rust hoor.
@lady jane, het is hier nog steeds droog, maar vertrouw er maar op dat het vanavond gaat regenen. Heb net wel de plantjes in de kas en de pas geplante Hedera water gegeven
De rest doet de tuin buurman de komende dagen
@Quinnja, heb gisteren twee tabletjes antibiotica geslikt
Meer hoefde niet volgens de dokter
Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤
Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐
slimme vrouw
die stier van jou.
als jij ff plat gaat
heeft zij ook rust
1 uur geleden zei bumperjim:Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤
Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐
+1
Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe.
Het leuke van de dag, deze verschrikkelijk moeilijke, lange dag, ze belden me. Ik heb er nog steeds geen woorden voor.
Nachtpact:
Quinn
Nachtpact:
Quinn
Lika
Quinn, dat is mooi, dat ze belden.
Mooie van mijn dag: gelachen met man en dochter om een grap van mijn man.
Nachtpact:
Quinn
Lika
Marjolijn
kaatje 🌺
sorry helaas niet bij kunnen. Lezen doe ik morgen ochtend even.
fijne avond allemaal hier heb ik toch wel effe lastig blijf maar piekeren en cravibg
Nachtpact:
Quinn
Lika
Marjolijn
kaatje 🌺
Vandaag een dierbare die niet durfde te hopen gelukkig zien worden. In mijn hoofd was dat een prachtig gezicht.
Een roos in elkaar gezet van LEGO.
Nachtpact:
Quinn
Lika
Marjolijn
kaatje 🌺
Jane
Reacher niks vergeten? (spoiler; nachtpact)
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.