Zondag 7 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Nachtpact:
Quinn
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Alles goed @Quinn
Alles is veel @Kaatjemama. Maar ik ben weer veilig opgeborgen voor de nacht, enigszins gerustgesteld door mijn beste vriend en zie als een berg op tegen de komende week.
Het kon minder, zeggen we dan.
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Reacher.
Goede dingen
Liefde, vertrouwen, groeien. Vriendschap.
@QuinnGelukkig heb je die beste vriend . Balen dat jezelf tegen deze week opziet.iets speciaals? ❤️
@Kaatjemama Jep, die beste vriend is geweldig. De nieuwe week is een flinke stap naar het einde van de opname.
Leuke dingen
met me oudste zoon naar de stad geweest leuke gesprekken gehad. Lekker geluncht met een speciale zelfgemaakte limonade van passievrucht.wordt leuk vervanger zoeken.👏
19 minuten geleden zei Quinn:Alles is veel @Kaatjemama. Maar ik ben weer veilig opgeborgen voor de nacht, enigszins gerustgesteld door mijn beste vriend en zie als een berg op tegen de komende week.
Het kon minder, zeggen we dan.
Akelig die rottige bergen elke keer! Ik wens je toe dat je één stap tegelijk kunt doen, dan diep ademhalen en als het veilig genoeg is de volgende stap te proberen.
4 minuten geleden zei Quinn:@Kaatjemama Jep, die beste vriend is geweldig. De nieuwe week is een flinke stap naar het einde van de opname.
Fijn @Quinnheel belangrijk ik merk zelf dat ik en me beste vriendin beetje uitelkaar groeien zo jammer.
Deze week stap naar het einde heel spannend maar goed nieuws
9 minuten geleden zei Reacher:
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Reacher
JannigjeGoede dingen
Liefde, vertrouwen, groeien. Vriendschap.
Fijn je te zien @Jannigje 🩵
Leuks vandaag: weer een nosework sessie gedaan met de hond, bij een hondentrainer hier in de buurt. Gast is vreselijk goed. Misschien wel de kalmste en weloverwogen...dqxste(?) persoon die ik ken. Nosework (speuren) is behoorlijk lastig aan te leren, met heel veel precisie en diverse etapes, maar als hij er naast staat wordt het simpel.
Bumperhond (alias de oude taart) vindt het maar al te leuk om te doen, vooral omdat ik een stuk maasdammer had gehaald voor de gelegenheid. Das hier in de supermarkt de goedkoopste kaas 😁
Ook leuk: ik heb de forsythia gesnoeid vanochtend. En een paar echt oude dikke takken eruit gezaagd. Mn hand meurt nog naar de kettingzaagolie.
Daardoor had ik ook de hele dag grant & forsyth in mn hoofd, logisch 👌🏼
3 minuten geleden zei Reacher:Je bent een goede hondenbaas @bumperjim.
Ach ik probeer samen leuke dingen te blijven doen 😉
Ja precies! Iets in de plaats van wandelen, maar toch iets wat ze leuk vindt en met jou kan samendoen. Top!
Ik moet gaan slapen. Dikke knuffel.
Tot morgen 🤗
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Reacher
Jannigje
Jane
Leuke dingen: de tuin is bijna zwembadklaar. Een lekkere pan bami gemaakt voor de 2 broertjes die heel hard gewerkt hebben. Het zijn 2 lieverds. Ze hebben alleen elkaar nog. Schoonzusje is thuisgebleven. Heb me niet zo druk gemaakt vandaag.
Nachtpact:
Quinn
kaatje🌺
Reacher
Jannigje
Jane
Maja
leuk: mijn zus en zwager kwamen op bezoek om te luisteren naar mijn vakantieverhalen en voor het begroeten van de katten die steeds relaxter worden naar bezoek toe. Eentje kwam zelfs op schoot bij mijn zus💕
wat heerlijk om je rijkdom zo te delen he Maja
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.