Thema's

Logo Alles over drinken

Vrijdag 12 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
12 juni 2026 41 reacties 788 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Quinn
12 juni 2026

O ja, zeker weten, herfstweer! 

Maar disagree, vriendschap is geen ding, maar een levende derde.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Klinkt leuk @Reachermet dit weer.

leuke dingen 

was de hele dag aleen vaak vindt ik dat erg naar maar vandaag leuke het me prima  😊

en naar het dorp gegaan om voor me zelf  iets te kopen😂

iets leuks voor het in het raamkozijn gekocht. Leuk vaasje met mooie nep bloemen en 2 grappige figuurtjes.


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Reacher
12 juni 2026
14 minuten geleden zei Quinn:

O ja, zeker weten, herfstweer! 

Maar disagree, vriendschap is geen ding, maar een levende derde.

Daar heb je gelijk in. 😃


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Quinn
12 juni 2026

Altijd.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
12 juni 2026
9 minuten geleden zei Kaatjemama:

Klinkt leuk @Reachermet dit weer.

leuke dingen 

was de hele dag aleen vaak vindt ik dat erg naar maar vandaag leuke het me prima  😊

en naar het dorp gegaan om voor me zelf  iets te kopen😂

iets leuks voor het in het raamkozijn gekocht. Leuk vaasje met mooie nep bloemen en 2 grappige figuurtjes.

Ik denk dat ik je in het echt ook graag zou mogen Kaatje. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
12 juni 2026
2 minuten geleden zei Reacher:

Ik denk dat ik je in het echt ook graag zou mogen Kaatje. 

Das echt leuk te horen zeg 😊


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
12 juni 2026

Zacht gezegd echt heel leuk te horen. Ben soms bang dat mensen me beetje te veel vinden bipolair adhd en maak erg veel mee. 

avatar
Reacher
12 juni 2026

Nee hoor. Ik vind je fris, spontaan en makkelijk in de omgang. Helemaal niet teveel of iets dergelijks. 

avatar
Kaatjemama
12 juni 2026
5 minuten geleden zei Reacher:

Nee hoor. Ik vind je fris, spontaan en makkelijk in de omgang. Helemaal niet teveel of iets dergelijks. 

Super leuk te horen zo dacht ik echt niet

fijn 🥰 

avatar
lady jane
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher

Quinn
kaarje 🌺
Jane


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Jannigje
12 juni 2026
3 uur geleden zei Oskar:

Vooral vanwege dat you’re not alone, want dat vergeet ik best vaak.

Vergeet je het dan of voel je geen verbinding meer met anderen?

avatar
Jannigje
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher

Quinn
kaarje 🌺
Jane
Jannigje

avatar
Maja
12 juni 2026

Nachtpact

Reacher

Quinn
kaarje 🌺
Jane
Jannigje
Maja

avatar
Lika
12 juni 2026

Ik geloof dat ik verliefd ben op jullie allemaal;-)

Slaap lekker!


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Oskar
13 juni 2026
6 uur geleden zei Jannigje:

Vergeet je het dan of voel je geen verbinding meer met anderen?

B

avatar
Musashi
13 juni 2026

@Oskar erg herkenbaar. Zo erg dat ik er gisteren een boek over bestelde. Als ik er over nadenk, wordt het nog erger. Dat ik het er zo moeilijk mee heb om zelfs te denken dat ik het uit een boek kan halen 😪.

 

IMG_4491.jpeg


Like 1
1 ander reageerde hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.