Zondag 14 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ?
Beste @spirit
Ik zou die bier ook weg halen
Dit is de kat op het spek binden hè
Heel fijn, dat jij het zelf zo goed doet
56 minuten geleden zei Kaatjemama:Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ?
Het is al te laat. Verdorie.😥
O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ?
1 uur geleden zei Kaatjemama:Wat onwijs leuk om te doen lijkt me dat altijd nog spijt dat ik dat met me vorige hond niet heb gedaan.
Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣
7 minuten geleden zei Kaatjemama:O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ?
Ja en ik weet niet waar ze staan. Hij merkt wel dat ik hem in de gaten houd. Gelukkig nu weer aan de koffie. M'n kleindochter is weg, dus nu weer wat meer rust. Ik denk dat het voor hem ook teveel is geweest. We gaan lekker even liggen. Pffff..Het was er gelukkig maar eentje. Wel halve liters. Ik ga maar even wat aandacht aan hem besteden. Hij bedoeld het zo goed allemaal. Boos worden doe ik niet.
7 minuten geleden zei spirit:en ik weet niet waar ze staan.
Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is.
aleen je weet niet waar 🤷🏼♀️begrijp het niet sorry
als nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch.
18 minuten geleden zei bumperjim:Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣
Wat super gaaf zeg.
ja in toekomst hoop ik ooit nog is een Australiën scheperd aan te schaffen in ons gezin. En er actief mee aan de slag te gaan dromen mag😀
Nachtpact
Reacher
Nachtpact
Reacher
kaatje🌺
Nachtpact
Reacher
kaatje🌺
Quinn
Hoe gaat het @Quinn
En @Reacher
3 minuten geleden zei Kaatjemama:Hoe gaat het @Quinn
Was een wisselend weekend. Flirterig en feestelijke zaterdag. Zwaarmoedige en toch goede zondag.
Ik vind de komende week spannend. Morgen wordt duidelijk of ik dinsdag of woensdag wat naar huis mag. En ik doe het slecht op dat soort onzekerheid.
1 minuut geleden zei Quinn:slecht op dat soort onzekerheid.
Snap dit heel goed hoor en het is ook zeker heel spannend.
Ik heb hard gewerkt dit weekend en ben erg moe.
Hoe is het met jou @Kaatjemama?
@Reacher lekker op de bank bijkomen.
met mij goed het was een heel fijn weekend en genoten samen met me man veel gewandeld gelachen en gepraat. Dit was precies wat we nodig hadden na afgelopen tijd.
Nachtpact
Reacher
kaatje🌺
Quinn
Jannigje
Ha lieve @Jannigje🌷
4 uur geleden zei Kaatjemama:Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is.
aleen je weet niet waar 🤷🏼♀️begrijp het niet sorryals nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch.
Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden.
Nachtpact
Reacher
kaatje🌺
Quinn
Jannigje
Jane
- 3
13 minuten geleden zei spirit:Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden.
Succes 😥naar hoor zo
sterkte @spirit
Dank je wel @Kaatjemama. Ach, je weet er alles van he? Vind het knap dat jij ook overeind blijft. Het blijft confronterend.
Zeker confronterend @spiritmaar heb nu wel me eigen manier gevonden waarom ik wil stoppen met drinken dat maakt het iets makkelijker. Doe het niet voor hem maar voor me zelf.
@spirithopp dat je vriend op de dag inziet dat hij hulp nodig heeft. Mijn man staat nu op de wachtlijst om eens in de week soort aa te gaan praten. We zijn er nog lang niet maar de eerste stap is er dat hoop ik ook zo voor jou
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.