Thema's

Logo Alles over drinken

Zondag 14 juni 2026

avatar
Topic gestart door Yvonne
14 juni 2026 54 reacties 1000 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ? 

avatar
rapilos
14 juni 2026

Beste @spirit

Ik zou die bier ook weg halen

Dit is de kat op het spek binden hè

Heel fijn, dat jij het zelf zo goed doet 

avatar
spirit
14 juni 2026
56 minuten geleden zei Kaatjemama:

Ach jeetje @spiritwat onwijs naar 🥹 waarom haal je het niet niet weg ? 

Het is al te laat. Verdorie.😥

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ?

avatar
bumperjim
14 juni 2026
1 uur geleden zei Kaatjemama:

Wat onwijs leuk om te doen  lijkt me dat altijd nog spijt dat ik dat met me vorige hond niet heb gedaan.

Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
spirit
14 juni 2026
7 minuten geleden zei Kaatjemama:

O bah @spirit drinkt hij alleen dan thuis ?

Ja en ik weet niet waar ze staan. Hij merkt wel dat ik hem in de gaten houd. Gelukkig nu weer aan de koffie. M'n kleindochter is weg, dus nu weer wat meer rust. Ik denk dat het voor hem ook teveel is geweest. We gaan lekker even liggen. Pffff..Het was er gelukkig maar eentje. Wel halve liters. Ik ga maar even wat aandacht aan hem besteden. Hij bedoeld het zo goed allemaal. Boos worden doe ik niet.

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026
7 minuten geleden zei spirit:

en ik weet niet waar ze staan.

Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is.
aleen je weet niet waar 🤷🏼‍♀️begrijp het niet sorry 

als nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch.

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026
18 minuten geleden zei bumperjim:

Ik heb veel canicross competities gedaan, dan is het een heel weekend kamperen. Maar niet in juni 🤣 We hebben gekampeerd in een 2 seconden tentje in december in zuid-Frankrijk. Was goed te doen als je maar genoeg kleren aanhoudt 🤣 Bumperhond vindt het prachtig. Stier moet er niks van hebben dat gekampeer en 's nachts pissen in de bosjes 🤣

Wat super gaaf zeg.

ja in toekomst hoop ik ooit nog is een Australiën scheperd aan te schaffen in ons gezin. En er actief mee aan de slag te gaan dromen mag😀


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
14 juni 2026

Nachtpact

Reacher

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

Nachtpact

Reacher
kaatje🌺

avatar
Quinn
14 juni 2026

Nachtpact

Reacher
kaatje🌺
Quinn

 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

Hoe gaat het @Quinn

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026
avatar
Quinn
14 juni 2026
3 minuten geleden zei Kaatjemama:

Hoe gaat het @Quinn

Was een wisselend weekend. Flirterig en feestelijke zaterdag. Zwaarmoedige en toch goede zondag.

Ik vind de komende week spannend. Morgen wordt duidelijk of ik dinsdag of woensdag wat naar huis mag. En ik doe het slecht op dat soort onzekerheid.


Like 3
3 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026
1 minuut geleden zei Quinn:

slecht op dat soort onzekerheid.

Snap dit heel goed hoor en het is ook zeker heel spannend.


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Reacher
14 juni 2026

Ik heb hard gewerkt dit weekend en ben erg moe. 
 

Hoe is het met jou @Kaatjemama


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

@Reacher lekker  op de bank bijkomen.

met mij goed het was een heel fijn weekend en genoten samen met me man veel gewandeld gelachen en gepraat. Dit was precies wat we nodig hadden na afgelopen tijd.


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Jannigje
14 juni 2026

Nachtpact

Reacher
kaatje🌺
Quinn
Jannigje 


Like 4
4 anderen reageerden hierop
avatar
Reacher
14 juni 2026

Ha lieve @Jannigje🌷

avatar
spirit
14 juni 2026
4 uur geleden zei Kaatjemama:

Snap het niet zal wel aan mij liggen je zoon zag bier en jij weet dat het er is.
aleen je weet niet waar 🤷🏼‍♀️begrijp het niet sorry 

als nog zou ik als ik jou was er voor zorgen dat het weg gaat het bier. Niet drinken is een afspraak van jullie samen toch.

Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden. 

 

avatar
lady jane
14 juni 2026

Nachtpact

Reacher
kaatje🌺
Quinn
Jannigje 
Jane

  •  3
 
  •  

Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026
13 minuten geleden zei spirit:

Dat klopt. Het is een afspraak tussen ons om niet te drinken. Mijn zoon zag een bierblik buiten op tafel staan. Ik weet niet waar hij ze heeft verstopt. Ik ga ze nu maar even zoeken. Valt niet mee in die rotzooi. Hopelijk kan hij morgen vrij nemen. Hij werkt veel teveel. Ik merk dat hij oververmoeid is. Ook na zijn werk, doet hij niets meer. Na het eten valt hij in slaap en wel iedere avond. Nu nog steeds in slaap. Heb zelf ook even een uurtje gelegen. Ach, zolang hij slaapt, drinkt hij niet. Wat mijn zoon bij mij heeft, heeft zijn broer bij hem. Die was er niet blij mee dat mijn vriend was gaan drinken. Ze waren gisteren samen aan het zwembad bezig. Hij weet ook dat zijn broertje niet kan drinken. Vanmiddag kwam hij nog even kijken. Gewoon om even te controleren hoe het was. Maar ik ga nu op bierjacht. Pffff. Ik zal ze vinden. 

 

Succes 😥naar hoor zo 

sterkte @spirit

avatar
spirit
14 juni 2026

Dank je wel @Kaatjemama. Ach, je weet er alles van he? Vind het knap dat jij ook overeind blijft. Het blijft confronterend. 

avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

Zeker confronterend @spiritmaar heb nu wel me eigen manier gevonden waarom ik wil stoppen met drinken dat maakt het iets  makkelijker. Doe het niet voor hem maar voor me zelf. 
 


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
Kaatjemama
14 juni 2026

@spirithopp dat je vriend op de dag inziet dat hij hulp nodig heeft. Mijn man staat nu op de wachtlijst om eens in de week soort aa te gaan praten. We zijn er nog lang niet maar de eerste stap is er dat hoop ik ook zo voor jou 

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.