Thema's

Logo Alles over drinken

dinsdag 9 juni 2026

avatar
Topic gestart door Oskar
09 juni 2026 59 reacties 1367 weergaven

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

avatar
Lika
09 juni 2026

@Roseeik zal je informeren. Ik heb het ook jaaaaaaaren uitgesteld. 


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Lika
09 juni 2026

@Kaatjemamazeker krijg ik een verdoving! Anders ren ik zo die stoel uit.


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
lady jane
09 juni 2026

Nachtpact: 

Quinn
kaatje🌺.
Reacher
Jane

 

Over the top, maar toch leuk; Django Unchained


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
AntonyWelo
10 juni 2026
Op 9-6-2026 om 09:02 zei Musashi:

@Quinn nee geen dagpact voor mij. Heb geen zin en kracht om me sterk te (moeten) houden. Ik ga bijna kopje onder. Ik probeer wel te zwemmen maar heb ook even de zekerheid nodig dat mn laatste reddingsboei er nog is, in geval dat. 

je moet jezelf altijd nog een kans geven vind ik, als je maar hulp kan accepteren. Hulp vragen is een kracht en als je bereidwillig bent en vaak genoeg aan de bel trekt en kan praten over waar je mee zit maak je een goede kans naar mijn inzien. hou je sterk, het komt goed altijd. ook al voelt het dat je kopje onder gaat je bent sterker dan je denkt!


Like 1
1 ander reageerde hierop
avatar
Jannigje
10 juni 2026
Op 9-6-2026 om 20:57 zei Quinn:

@Jannigje ja? Voelt dat okay voor jou?

Nachtpact: 

Quinn

Jawel. Ik wil niet dat mensen zich zorgen gaan maken 

avatar
Maja
11 juni 2026
Op 9-6-2026 om 10:45 zei spirit:

Veel plezier in Londen @Maja. Ga je vanuit Hoek van Holland? Ik lees de trein naar Rotterdam, dus ben alleen benieuwd of je met de Stena Line gaat

@spirit: In Rotterdam de eurostar-trein genomen naar Londen. Ideaal: je komt in 3,5 uur in centrum Londen aan. En de metro brengt je overal!


Like 2
2 anderen reageerden hierop
avatar
spirit
11 juni 2026
4 minuten geleden zei Maja:

@spirit: In Rotterdam de eurostar-trein genomen naar Londen. Ideaal: je komt in 3,5 uur in centrum Londen aan. En de metro brengt je overal!

Ik loop flink achter. Wist ik niet. Dat is handig en meteen in Londen. Weer wat geleerd!

avatar
Quinn
11 juni 2026
18 uur geleden zei Jannigje:

Jawel. Ik wil niet dat mensen zich zorgen gaan maken 

Dat is een mooie gedachte 🌷

avatar
IJsvogel
11 juni 2026

@Roseeik heb dit jaar een implantaat gedaan. 1e deel vorig jaar, 2e deel dit jaar ivm vergoeding verzekering.  Ik was best bang maar het viel echt heel erg mee en ik ben er heel blij mee. Ingreep was pijnloos, na ingreep verwachtte ik pijn als de verdoving uitwerkte maar ook niet. Kan weer normaal aan beide kanten kauwen. Echt heel fijn en daardoor slijt de rest ook weer minder hard. 

En ik heb echt een hekel aan alles wat met de tandarts te maken heeft, zelfs als mensen erover praten loop ik het liefst weg :(


Like 3
3 anderen reageerden hierop

Meepraten?

Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Ga aan de slag met een
gezonder
leven

Door de check te doen en antwoord te geven op 4 korte vragen geven we je advies over welke apps, tips en hulpmiddelen bij jou passen. Daarna kun je een account aanmaken als je dat wilt.