Woorddomino, deel II

Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.

Heeft geen zin om je druk te maken over dingen waar je geen enkele invloed op hebt vind ik.

heeft deze oen me toch gisteren een dominosteen op de alleslee gelegd, hoezo geobsedeerd?

Er doet zich wéér het geval voor dat je de pagina niet had omgeslagen dear Jane, jouw zin had met het woord 'ik' mogen beginnen

beginnen de eerste Alzheimerverschijnselen zich steeds vaker te roeren hier

Hier houden we het gewoon op simpel slaapgebrek hoor meis.

duld ik niet van mezelf, ongeduld, haha, nou dan eerder chaotisch beste gerrit

Ritje met de arrenslee om tot rust te komen is het recept van dokter ProudMary

Mary wil vast niet hier een ritje met de arreslee maken, zou er bont en blauw van af komen want er is hier geen vlok gevallen nog.

Ogen in mijn achterhoofd staan raar.

Raar maar waar: morgen is de laatste dag van 't jaar.

Jaarlijkse overpeinzingen dienen zich overal aan.

laantje waar liesje lotje leerde lopen staat vol met lindebomen

En vandaag is Jane langs mijn voordeur voorbij gelopen.

Voorbij gelopen en je hebt haar niet binnen gevraagd Ploffie?

Ploffie is een beetje bang voor de buitenwereld, zeggen ze.

ze zeggen dat ik weer mis zit, dus ff aanpassen; ik heb wel een grandioze dag gehad vandaag in jouw buurt Plof,ben verliefd geworden op de Albert Cuijp toen zus aan het Sarphatipark woonde en we daar samen heen gingen, de leukste koopjes scoor ik altijd daar hee.

Hee wat leuk, mijn straat grenst ook aan het park

Uhm, jongens, dit is woorddomino, geen dagdraad.
draadjes soms moeilijk te vinden haha

haha die PM, de zin begon met park hoor

Hoor haar de lady of de domino

Domino's pizza zie ik vaak rijden op brommers, maar ik heb het nog nooit gegeten.
Eten schiet er denk ik bij veel mensen bij in vandaag

Vandaag krijg ik wat anders voorgeschoteld, maar die domino's pizza's zijn erg lekker

Lekkere hapjes en een zelfgemaakt slaatje gaat het worden.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.