Maandag 22 juni 2026
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.
Goedemorgen frummers,
Zo, het is maandag.
Gisteren was een drukke dag: kinderen en kleinkinderen kwamen voor Vaderdag.
Ik kan honderd keer zeggen dat ze nu zelf .... bla bla bla... ze komen tóch. Lief.
En het was gezellig.
Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat het maandag is: even rust.
Die hitte ben ik wel zat onderhand, maar ja, het begint nog maar net.
Bakje dan maar even
DAGPACT:
Yvonne
DAGPACT:
Yvonne
Mormel
Goedemorgen. Hoop dat iedereen het 's nachts een beetje koel kan houden.
21 minuten geleden zei Yvonne:DAGPACT:
Yvonne
Mormel
kaatje 🌺
Fijn even rust @Yvonneleuk dat ze geweest zijn maar snap je zo goed dat je even lekker kan bij komen.
Hou van al me kinderen maar geniet ook zo erg even met z’n 2 soms. Even opladen.
@Mormel hier was het redelijk te doen raam open. Geen airco hier 😅wel korte nachten geld voor iedereen denk.
zo naar de stad het het is tijd voor me halfjaarlijkse check up. Voor de medicijnen 💊 ze beginnen vast weer over de adhd medicatie 😅 iets waar we het nooit over eens werden. misschien moet ik het nog een kans geven nu ik niet meer drink. Alles is anders.🤷🏼♀️
gister op de boot lekker op de boot radel 0.0 mee en me man probeerde er ook een gek voelde soort weer gezellig samen.🥰
Goedemorgen.
DAGPACT:
Yvonne
Mormel
kaatje 🌺
Lika
goeiemooiemorgen frummers
uren voor mn ventilator (20 jaar oud) zitten balen dat die het niet goed meer deed.
Kom ik er s avonds toevallig achter dat hij met de uitblaaskant de verkeerde kant op stond![]()
Dus nu kan hij weer terug naar de laagste stand en voelt het weer luxe als eerder.
Ik stel dat ding altijd uit, want eenmaal aan gewend lijk ik er wel verslaafd aan.
Gelukkig mag ik vandaag naar de sauna want daar hebben ze giga bomen op het gras en na
de koude douche krijg ik daar zelfs kippevel tijdens het lezen. En er is hitteprotocol voor de opgietingen
dus kalmpjes aan verder. De heen en terugreis is de grootste hobbel vandaag.
Goedemorgen!
Heerlijk weekend gehad met familie en gisteren een gaaf optreden gezien van Danny Bryant. Hij heeft een nieuw album met hele mooie nummers. Als ik het goed begreep (je verstaat de zanders nooit zo goed als ze wat zeggen, ik niet tenminste) is dat album tot stand gekomen naar aanleiding van zijn stoppen met drinken. Hier een mooi nummer welke hij ook speelde:
Fijne dag mensen!
Geniet van de sauna @lady jane! Een koude douche of dompelbad is heerlijk met dit weer. Donderdag 35 graden aangekondigd. En dat aan de kust. Dus binnenland nog warmer. 🥵🥵🥵
Veel plezier @lady jane
denk dat ik volgende week ook maar naar de sauna ga heerlijk met dit weer.
Meepraten?
Log in of maak een account om gesprekken te starten, te reageren en te volgen.